Office Coordinator Menigo

Arbetsbeskrivning

Vi på Menigo tror att den goda måltiden har kraften att bygga broar mellan människor och skapa hälsa och tillväxt i samhället. För att göra det möjligt behöver vi medarbetare som arbetar tillsammans, har en bredd i erfarenheter, kunskap och bakgrund och delar vår passion för mat. Nu bygger vi för framtiden - och du kan bli en del av den!
Din roll
I rollen kommer du tillsammans med nuvarande Office Coordinator vara ansvarig för den dagliga driften av Menigos nya kontor i Landvetter. Tjänsten innefattar att man arbetar operativt för att våra lokaler uppehåller en hög standard gällande trivsel för våra anställda och besökare.
Du är ansiktet utåt och en central frontperson för Menigos medarbetare. Vårt kontor ligger just nu i Partille men nästa år kommer vi att flytta in i nya lokaler i Landvetter. En stor del av denna roll kommer innebära i att vara delaktig i att driva och leda förändringsarbetet gällande lokaler, planera och strukturera nya arbetsrutiner och processer för det nya kontoret, samt vara delaktig vid flytten.
Denna tjänst kommer påbörjas i våra befintliga lokaler i Partille men from flytt vår 2025 vara i Landvetter.
Vad gör du:
Ansvar för professionellt bemötande i receptionen och bra konferensservice på kontoret
Efterlevnad gällande lagar och förordningar samt företagets samtliga regler och anvisningar, så som företagets affärsregler, ordnings- och säkerhetsregler och miljöpolicy mfl.
Hantera inkommande samtal till Menigos telefonväxel
Ansvar för tillsyn av kontorslokalerna för att säkerställa en hög standard och bra arbetsmiljö.
Bidra med sin kompetens för att skapa möjlighet till utveckling, nya lösningar, förbättringar- och upprätthållande av effektiva rutiner kring arbetsuppgifterna
Delta i interna projekt gällande lokaler/trivsel etc

Vem är du:
Till den här tjänsten söker vi dig som har erfarenhet av serviceyrken med mycket kundkontakter och har god systemvana. Meriterande är om du har arbetat i liknande tjänst och/eller restaurang. Vi söker dig som är utåtriktad, serviceminded och initiativtagande. Du är lösningsorienterad, ansvarsfull och strukturerad och du ska kunna arbeta självständigt, men även ha en god samarbetsförmåga, då du kommer ingå i ett team.
Du har
Fullföljd gymnasieutbildning samt goda datakunskaper/systemkunskaper är ett krav.
Du ska även ha goda kunskaper i svenska och engelska språket i både tal, skrift och läsförståelse.
B körkort

Din personlighet, motivation och vilja att ständigt förbättra värderar vi högt. Vi strävar efter att vara den bästa, mest personliga samarbetspartnern för våra kunder. Vill du vara en del av vår utvecklingsresa och arbeta för att förenkla våra kunders vardag? Välkommen till oss!
För måltiden är livsviktig för våra kunder, för deras gäster och för oss på Menigo.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Menigo Partille/Landvetter PARTILLE
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 oktober 2024
  • Ansök senast: 13 november 2024

Postadress

Gamla Kronvägen 9
PARTILLE, 43338

Liknande jobb


13 december 2024

31 oktober 2024