OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på deltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.
Om företaget:
Företaget är en ledande aktör inom global företagskommunikation. De erbjuder molnbaserade kommunikationstjänster som gör att kunderna kan integrera meddelande (SMS)-, röstapplikations- och mobildatatjänster i sin verksamhet. Kommunikationstjänster används för hantering av kritisk information hos exempelvis banker, flygbolag, aktörer inom sjukvården samt teknikbolag. Bolaget startades under 2008 och har sitt huvudkontor i Stockholm. Företaget har listats som ett topp 10 tillväxtföretag av Financial Times och #1 av Bloomberg.
Arbetsuppgifter:
I rollen som Office Coordinator är du ytterst ansvarig för kontoret i Malmö, dess ytor, miljön och stämningen. Detta innebär att du alltid ser till att det är städat och fint i lokalerna samt välkomnar medarbetare men även gäster till kontoret. Du ansvarar för att styra ihop sociala aktiviteter på arbetstid som luncher, events, födelsedagar etc. men även aktiviteter utanför arbetstid så som AWs. Vidare tar du hand om nya medarbetare och konsulter som börjar samt de som slutar. På kontoret serveras frukost varje dag, ett område som du ansvarar för. Du har även ansvar för kontrakt gällande olika typer av tjänster som berör kontoret såsom säkerhet, parkering, städning, elförsörjning, kontorsmaterial etc.
På kontoret i Malmö arbetar det cirka 100 personer. Din närmsta arbetar från kontoret i Stockholm.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Minst 3 års erfarenhet av en roll inom service, meriterande om du arbetat i en liknande roll
• Flytande i svenska och engelska, tal och skrift
• Goda kunskaper i Outlook
• Grundkunskaper i SharePoint, Excel och PowerPoint
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till såväl kollegor som besökare. Du är professionell i ditt bemötande och har en god kommunikativ förmåga. Du trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare har du en förmåga att självständigt hitta lösningar på problem och tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs.
Övrig information:
Start: 25 april 2022 eller tidigare
Plats: Malmö, centralt
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Office Coordinator, Office Manager, Coordinator, Receptionist, Reception, Administration, Office, Service, Back Office, Microsoft Office, Full-time, Malmö, administratör, kontorsansvarig, kontor
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund