OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hos detta växande bolag välkomnas du till trevliga lokaler och drivna kollegor. Tjänsten passar dig som brinner för service, trivs i en varierande roll, har ett öga för det lilla extra och som vill bidra till en trevlig arbetsmiljö på ett entreprenöriellt bolag som präglas av ständig utveckling. Stämmer detta in på dig? Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Vår kund är i behov av en ny medarbetare på ca 30 % som kan ta ett helhetsansvar för att skapa och bibehålla en trevlig arbetsmiljö på kontoret. Kontoret ska vara en trivsam plats som man vill vistas på, framför allt för de anställda men även för kunder och besökare. Bolaget är måna om att de anställda ska känna sig både omhändertagna och uppskattade. Exempelvis anordnas det gemensamma frukostar på tisdagar i samband med det veckovisa personalmötet.
Du erbjuds
* En dynamisk och flexibel tjänst där du får möjlighet att påverka rollens utformning
* Möjligheten att bidra till den ständiga förbättringen av ett växande och föränderligt bolag
* Drivna och dedikerade kollegor
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
* Ansvara för att kontoret utgör en trivsam och praktisk miljö för anställda, kunder och besökare (ej städning)
* Ett helhetsansvar för blommor, kontorsmaterial, köket, dekorationer, leveranser, prenumerationer och dylikt
* Ta emot besökande gäster och besvara inkommande samtal
* Koordinera teambyggande aktiviteter såsom gemensamma konferenser, julmiddagar, fika och AWs
* Fixa personalfrukostar på tisdagsmorgnar
* Ansvara för uppmärksammande av kollegornas födelsedagar och andra personliga milstolpar, samt välkomnande av nya teammedlemmar
VI SÖKER DIG SOM
* Studerar en eftergymnasial utbildning och har minst 1-2 år kvar på dina studier
* Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska då detta används i det dagliga arbetet
* Har god datorvana, färmst i MS Office
Det är meriterande om du:
* Har arbetat inom service tidigare - gärna café eller reception
Som person är du:
* Serviceinriktad
* Självgående
* Initiativtagande
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: 30 %, tisdag morgon från 7.30. Utöver det flexibla arbetstider där timmarna kan komma att bli fler.
* Placering: Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231