Office Coordinator på 50% till Benify!

Office Coordinator på 50% till Benify!

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge grym service och vill ha ett givande deltidsjobb till hösten? I receptionen på Benify kommer du vara ansiktet utåt när företaget går tillbaka till kontoret efter sommaren. I rollen kommer du bolla många olika arbetsuppgifter samtidigt som du bemöter alla besökare med ett stort leende, vilket passar utmärkt för dig som trivs i en ”spindeln i nätet”-roll. Välkommen till receptionen!

OM TJÄNSTEN
Benify är ett snabbväxande HR-techbolag som revolutionerade sättet företag arbetar med förmåner och kommunikation till sina anställda. Genom sin skräddarsydda portal kan företag över hela världen bland annat erbjuda bättre kommunikation med sina medarbetare, bättre förmånsutbud samt introducera nyanställda på ett mer effektivt och digitalt sätt.

I rollen som Office Coordinator kommer du vara bolagets ansikte utåt och ha det huvudsakliga ansvaret för att arbetsplatsen är administrativt välfungerande och trivsamt. Detta innebär arbetsuppgifter av varierad karaktär, där du ser till att den dagliga driften fungerar smidigt på kontoret. Rollen sträcker sig mellan slutet av augusti och november på halvtid.

Du erbjuds


* En tjänst där arbetsprestationen fyller en viktig funktion för hela företaget
* Meriterande arbetslivserfarenhet från en varierande och serviceinriktad roll
* Dedikerad konsultchef från Academic Work som kommer stötta och ha löpande uppföljningar under uppdraget och vara en positiv referens framåt


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Ta emot besökare och säkerställa ett professionellt och trevligt bemötande samt ansvara för logistiken kring företagets möteslokaler
* Sköta tillhörande administration, lösa problem ad hoc samt hantera porttelefonen
* Ta emot leveranser och på sikt ansvara för inköp av kontorsmaterial och mat

VI SÖKER DIG SOM
* Har tidigare erfarenhet av serviceinriktat arbete, t.ex. restaurang, hotell eller reception
* Är obehindrad i svenska och engelska då båda språken används i det dagliga arbetet
* Kan arbeta 07:30-11:30 måndag-fredag

Det är meriterande:
* Om du är studerande på en eftergymnasial utbildning på åtminstone 50%

Som person är du:
* Självständig
* Serviceinriktad
* Flexibel

INFORMATION OM FÖRETAGET

Övrig information


* Start: Augusti
* Omfattning: Augusti-November 50%
* Placering: Centralt i Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juni 2021
  • Ansök senast: 5 juli 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


29 november 2024

28 november 2024