Office Coordinator på 50% till IT-företag

Office Coordinator på 50% till IT-företag

Arbetsbeskrivning

Är du studerande och på jakt efter ett serviceinriktat och ansvarsfullt extrajobb där du får möjlighet att skapa en trivsam arbetsmiljö och hjälpa företagets internt anställda? Då kan detta vara uppdraget för dig! För kunds räkning söker vi dig som vill arbeta 50%, vid sidan av studierna, som Office Coordinator på kundens kontor i Örebro. Tjänsten kan komma att tillsättas omgående så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

OM TJÄNSTEN
Vi söker dig som vill arbeta med att skapa en trivsam arbetsmiljö för de internt anställda genom att hålla ordning och reda på kontoret samt hjälpa till vid enklare administrativa arbetsuppgifter. Du kan även komma att ge support till företagets övriga kontor runt om i landet.

Du erbjuds


* Möjlighet att arbeta på ett stort företag inom IT vilket kan öppna upp dörrar för framtida karriärmöjligheter.
* Ett socialt och serviceinriktat extrajobb där du ger support till företagets internt anställda på kontoret.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Hålla ordning i lokalerna och dagligen skapa en trevlig atmosfär samt förbereda för exempelvis möten eller konferenser
* Ta emot leveranser och post samt hålla en god dialog med företagets leverantörer
* Ha kontakt med hyresvärden för att säkerställa god arbetsmiljö för personalen på kontoret

VI SÖKER DIG SOM
Vi söker dig som är studerande, företrädesvis inom IT eller ekonomi, och kan arbeta 50% vid sidan av studierna. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare, men det är inget krav för tjänsten

Vi söker dig som är en riktig ”doer” och som får saker att hända omkring dig. Du kan se vad som behöver göras på kontoret för att skapa en trivsam arbetsmiljö för dina kollegor. För den här processen kommer vi därmed att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Som person är du:


* Serviceinriktad genom att alltid agera tillmötesgående och se andras behov och hur du kan hjälpa till
* Initiativtagande och tar egna initiativ kring vilka arbetsuppgifter som behöver utföras och driva dessa framåt
* Flexibel och kan anpassa dig när förutsättningar förändras eller någon annan behöver din hjälp


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Omfattning 50% fram till årsskiftet
* Placering: Örebro
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 augusti 2020
  • Ansök senast: 28 september 2020

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024