Office Coordinator på deltid!

Office Coordinator på deltid!

Arbetsbeskrivning

För dig som studerar finns nu möjlighet till ett meriterande deltidsjobb på ett marint bolag som fokuserar på hållbara lösningar inom sjöfarten. Som Office Coordinator kommer du agera spindeln i nätet på ett bolag med en företagskultur som präglas av positivitet, prestigelöshet och teamkänsla. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Som Office Coordinator kommer huvudsakligen stötta VD:n med administrativa uppgifter som rör kontoret samt allmän trivsel på kontoret. Vidare kommer du stötta HR-avdelningen med onboarding och offboarding för att säkerställa bra förutsättningar för personer som börjar och slutar. Tjänsten är på deltid och passar således dig som studerar.

#

Du erbjuds


* Dynamisk arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik.
* Frihet under ansvar då du är en nyckelspelare för att kontoret ska fungera.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Stötta VD med administrativa uppgifter.
- Agera kontaktperson för leverantörer kopplat till kontoret, t.ex inköp av kontorsmaterial.
- Stötta HR med delar kopplat till onboarding för nya kollegor och offboarding för kollegor som slutar.
- Uppdatera kontorsspecifika listor/rapporter för kontoret.
- Säkerställa att det är fräscht och fint på kontoret.
- Administrera i kontorsspecifika frågor och ärenden.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnastial nivå, med fördel inom facility management eller ekonomi.
- Kan arbeta 40-50% vid sidan av dina studier.
- Har tidigare erfarenhet av servicearbete.
- Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska då arbetet sker på dessa språk.

Det är meriterande om du:


* Har erfarenhet av en liknande roll.


Som person är du:


* Serviceinriktad
* Problemlösande
* Ansvarstagande


Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Deltid
* Placering: Göteborg


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 april 2023
  • Ansök senast: 2 maj 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024