Office Coordinator på deltid i centrala Stockholm

Office Coordinator på deltid i centrala Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Beskriver du dig själv som serviceinriktad och har tidigare erfarenhet av att jobba som receptionist, office coordinator eller liknande? Har du god vana av att jobba i officepaketet och trivs med att vara spindeln i nätet? Just nu söker vi, för kunds räkning, en office coordinator på deltid till centrala Stockholm. 
 
Arbetstiderna är flexibla, men förslagsvis arbetar du 2-3 heldagar i veckan. Däremot är det krav att arbeta måndag förmiddag då företaget serverar frukost. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Beställning av kontorsmaterial och övrigt förbrukningsmaterial
Beställningar av varor till cafeteria och material till utbildningar
Hantera frakt- och budbeställningar samt taxi
Förbereda inför kurser
Göra felanmälningar av kontorsmaskiner samt lokalen
Budgeterar för funktionen årligen
Back-up för Kundtjänst
Delta i övriga förekommande arbetsuppgifter och vid behov hjälpa och avlasta kollegor på företaget med förekommande arbetsuppgifter.


Kvalifikationer
För att vara aktuell för tjänsten har du: 
Tidigare erfarenhet av service och växel 
Goda kunskaper i MS Office
God teknisk förståelse 
Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift. 

För att trivas i rollen som office coordinator har du god samarbetsförmåga och är tydlig och rak i din kommunikation. Du är lyhörd och kan anpassa dig till olika människor och situationer. Vidare är du en problemlösare och arbetar proaktivt. Du är hjälpsam gentemot kunder och kollegor och trivs när dina arbetsuppgifter är organiserade och strukturerade.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2022-08-05, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | anna.hedberg@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 29 juli 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


2 oktober 2024