Office Coordinator på deltid sökes till läkemedelsbolag

Office Coordinator på deltid sökes till läkemedelsbolag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Nordics Office Coordinator kommer du att spela en central roll i att stötta Nordics General Manager och ledningsteamet i deras dagliga aktiviteter och projekt. Du kommer att vara en del av ett dynamiskt och stödjande team där din organisatoriska förmåga och proaktiva attityd kommer att värdesättas högt. Tjänsten är på deltid och du kommer jobba minst 3 dagar i veckan.

Tjänsten är ett konsultuppdrag via Adecco med start omgående och pågår inledningsvis i 6 månader, för rätt kandidat finns det möjlighet till förlängning

I din roll som Nordics Office Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

- Stödja Nordics General Manager i dagliga aktiviteter och projekt.
- Ge administrativt stöd till Nordics ledningsteam.
- Koordinera events, möten, scheman och bokningar.
- Ordna resor och boenden.
- Hantera kontraktsarkivering och ge internt stöd till Juridikteamet och andra relevanta intressenter.
- Stödja finansavdelningen med PO:er i SAP.

Om dig
Vi söker dig som är en proaktiv och självgående individ med utmärkta kommunikationsfärdigheter på både svenska och engelska. Du har goda projektledningskunskaper och är en lagspelare som trivs med att samarbeta med olika avdelningar och intressenter. Din bakgrund inkluderar relevant erfarenhet inom administrativt arbete och gärna erfarenhet av att arbeta i en internationell miljö.

Vidare ser vi att du är strukturerad, noggrann och har en stark problemlösningsförmåga. Du är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt.

Viktigt för tjänsten är:

- Proaktivt och självgående arbetssätt.
- Utmärkta kommunikationsfärdigheter på svenska och engelska.
- Goda projektledningskunskaper.

Extra meriterande
- Erfarenhet av att arbeta i affärssystemet SAP.
- Tidigare erfarenhet från att arbeta i en startup
- Tidigare erfarenhet från läkemedelsbranchen

OBS! DU MÅSTE SKICKA IN DITT CV PÅ ENGELSKA FÖR ATT GÅ VIDARE I PROCESSEN

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare via jesper.jenefjard@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se.

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Nordics Office Coordinator, Administrativ koordinator, Kontorskoordinator, Nordics, SAP,

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 augusti 2024
  • Ansök senast: 30 augusti 2024

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024