OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för Benifys räkning en Office Coordinator som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på deltid med start den 30 augusti och löper till 3 november.
Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Office Coordinator på deltid till vår kund Benifys kontor i Göteborg. Benify är ett av de ledande bolagen inom förmåner och ersättning. Med deras förmånsportal har de revolutionerat HR-branschen. De hjälper kunder över hela världen med att bli attraktivare arbetsgivare. Benify erbjuder en kultur som genomsyras av innovation, framåtanda och omtanke. Där finns alltid strävan att utvecklas, växa och att ha roligt på jobbet. De har nyligen blivit utsedda till en av Sveriges tio bästa arbetsplatser av Great Place To Work.
I rollen som Office Coordinator får du möta externa besökare, hjälpa kollegor med stora som små arbetsuppgifter, bidra till en positiv stämning och ta stort ansvar för att kontoret är en inspirerande plats som dina medarbetare vill gå till varje dag. Varje besökare och kollega ska ges en förstklassig upplevelse full av energi, värme och glädje. Benify befinner sig på en spännande tillväxtresa och en stor del av ditt arbete kommer innebära att se till att alla härliga kollegor får plats på nuvarande kontor samt förbereda för en kommande flytt.
Tjänsten passar dig som vill arbeta deltid, du kommer att arbeta måndag-fredag kl. 07.30 - 11.30. Uppdraget startar 30 augusti och löper till 3 november.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och bli uthyrd till vår kund.
ARBETSUPPGIFTER
Som Office koordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter.
Du kommer till exempel att:
- Välkomna besökare
- Ansvar för att kontoret är snyggt och välkomnande för såväl kollegor som besökare
- Inköp av förbrukningsmaterial, kaffe, mat etc.
- Ta emot bud/paket/post
- Ta emot och göra felanmälningar till bolagets leverantörer
- Koordinera och genomföra kundevent samt trivsamma tillställningar för medarbetare som exempelvis AW:n
- Ge intern service till kollegor från alla bolagets kontor både i Sverige och internationellt
- Ansvara för inköp till kontoret samt se till att bolagets leverantörer håller god kvalité till bästa pris
- Vara kontorets brand- och larmansvarig
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av en kundorienterad roll, gärna i en roll som receptionist på hotell eller kontor. Har du dessutom arbetat med inköp och kundservice är det ett stort plus.
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift då Benifys koncernspråk är engelska.
- Har gymnasieutbildning
- Har Mycket goda kunskaper inom Officepaketet
Som person är du social, serviceinriktad, ansvarstagande och strukturerad. Du är proaktiv och lösningsfokuserad, har ett öga för detaljer och arbetar alltid med ett leende på läpparna.
ÖVRIG INFORMATION
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04