OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en student som strävar efter utveckling, erfarenhet och vill ha ett spännande deltidsjobb vid sidan av dina studier? Då är det här rätt tjänst för dig. Som Office Coordinator på Lloydsapotek får du vara med och driva företaget framåt i en självständig roll med chans att påverka. Vår kund söker dig som är driven och strukturerad samt har en god kommunikativ förmåga. Tjänsten tillsätts omgående så välkommen in med din ansökan redan idag!
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi för vår kund LloydsApoteks räkning en Office Coordinator på deltid tre dagar i veckan (ca 25%) med start omgående. I rollen kommer du få bolla olika arbetsuppgifter som att hantera allt från post och inköp till lättare administration. I takt med att du utvecklas kan du få ta dig an ytterligare ansvarsområden inom HR-administration.
LloydsApotek är en del av Admenta Sweden AB och har funnits sedan 2010 och arbetar dagligen för ett friskare Sverige. LloydsApotek är under ett varumärkesskifte och blir snart DOZ Apotek där tanken är att du ska få Råd med mera! Skiftet kommer ske successivt under hösten 2022. Förutom namnbytet så kommer de också utöka sitt sortiment med många nya varumärken och produkter.
Idag driver företaget 75 fysiska apotek runt om i landet och erbjuder en komplett e-handel med läkemedel och ett brett sortiment inom egenvård. Det är ett nytänkande apotek som genom rådgivning och tjänster vill inspirera till att leva ett mer hälsosamt liv. Kunden möter kompetent och välutbildad personal som är experter inom receptbelagda läkemedel, hud och värk. LloydsApoteks ledord är: Tillsammans är vi Nytänkande, tar Ansvar, visar Respekt och har alltid Kunden i centrum, vilka genomsyrar hela verksamheten.
Kontoret, som ligger centralt beläget mitt på Södermalm, är öppet och luftigt och präglas av en familjär stämning. Det är ca 45 medarbetare och alla sitter spritt i kontorslandskapet i vitt skilda roller, där du har möjlighet att få många kontaktytor.
Detta är ett konsultuppdrag via Academic Work som sträcker sig sex månader med möjlighet till fortsatt förlängning och arbete över sommaren, förutsatt att bägge parter är nöjda.
#
#
#
Du erbjuds
* En karriärmässigt attraktiv roll med fokus på service, HR och administration
* En gedigen överlämning för bästa möjliga förutsättning att komma in i rollen på ett effektivt sätt
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande
ARBETSUPPGIFTER
Som Office Coordinator kommer du bland annat att arbeta med:
* Ta hand om kontorsbeställningar och kontorsadministration
* Posthantering
* Driva förslag framåt gällande förbättringsarbete kring processer/rutiner
* Nyckelhantering till personal
* Ansvara för det allmänna utrymmet
VI SÖKER DIG SOM
- Är studerande om minst 50% och kan arbeta måndag, onsdag och fredag ca 25% i veckan
- Har tidigare arbetslivserfarenhet från en liknande roll, som exempelvis kontorsassistent eller receptionist
- Goda kunskaper i Office-paketet
- Flytande i svenska i både tal och skrift
Det är meriterande om du
Studerar inom HR
#
#
Vi söker dig som är
* Serviceminded
* Strukturerad
* Problemlösande
Övrig information
* Start: Omgående, november
* Omfattning: Deltid, tre dagar i veckan (ca 25%) med flexibla kontorstider
* Placering: Stockholm, Rosenlundsgatan 54
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231