Office Coordinator på heltid

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Coordinator som vill vara en del av deras framgång. Det är en löpande tjänst och önskemålet är att du kan starta omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.



OM TJÄNSTEN

Nu söker vi en social och serviceinriktad Office Coordinator till vår kund. Kontoret är beläget centralt i Stockholm på Kungsholmen. Det är en löpande tjänst på heltid och du arbetar måndag-fredag klockan 08.00-17.00. Startdatum är snarast möjligt.

Som Office Coordinator arbetar du med varierande arbetsuppgifter både självständigt och i team. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.



ARBETSUPPGIFTER

Som Office Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:

Ta emot och välkomna besökare och kunder

Sköta posthanteringen, ta emot och boka bud

Förbereda inför möten, konferenser och event

Se till att det är snyggt i företagets lokaler

Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial

Kontakt med leverantörer

Administrativa arbetsuppgifter som exempelvis ansvar för telefoni



VI SÖKER DIG SOM

Har erfarenhet som Office Coordinator eller liknande tjänst, minst 3 år

Har erfarenhet av administration

Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat

Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook

Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och strukturerad. Det är en arbetsplats där det händer mycket så du behöver ha förmågan att prioritera. Vidare är du en person som arbetar både i team och självständigt.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Receptionist

Receptionist

19 november 2024

19 november 2024

Spontanansökan - Receptionist

19 november 2024