Office Coordinator på heltid

Office Coordinator på heltid

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av en innovativ miljö med utmärkt kommunikation och obegränsade möjligheter? Detta bolag präglas av förtroende, utforskning och viktiga bidrag till fordonsindustrins elektrifiering. Läs mer nedan och välkommen in med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en Office Coordinator. Uppdraget är på heltid med start 7 januari och sträcker sig till och med maj. Här får du bli en del av det dynamiska teamet hos vår kund, en banbrytande aktör inom fordonsindustrin.

Du kommer bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

I rollen som Office Coordinator kommer du att spela en central roll i att stötta och säkerställa effektiva processer i en kontinuerligt föränderlig teknologisk miljö. Du kommer att arbeta i en spännande och högt tempo miljö med affärs- och digitala proffs.

Du kommer arbeta för och ansvara för ordinära kontorsfaciliteter med mål att upprätthålla en trivsam och välkomnande arbetsmiljö. Rollen innefattar även att stötta seniora ledare genom planering och arrangemang av möten och evenemang samt hjälpa till med teamaktiviteter och kommunikation. Vidare kommer du att ansvara för ett antal uppgifter relaterade till att hålla vår sajt välorganiserad såsom att arrangera externa och interna evenemang, anordna sociala sammankomster och hjälpa till att hålla ordning på kontoret.

VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har god data- och systemvana
- Har arbetslivserfarenhet av service

Det är meriterande om du:
- Har arbetslivserfarenhet av en liknande arbetsuppgifter

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Flexibel
- Serviceinriktad

Övrig information
- Start: 7 januari
- Uppdragslängd: 7 januari - 31 maj
- Omfattning: Heltid, 40h/v
- Placering: Centralt, Stockholm

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2024
  • Ansök senast: 5 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


9 januari 2025

7 januari 2025