OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av en innovativ miljö med utmärkt kommunikation och obegränsade möjligheter? Detta bolag präglas av förtroende, utforskning och viktiga bidrag till fordonsindustrins elektrifiering. Läs mer nedan och välkommen in med din ansökan!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en Office Coordinator. Uppdraget är på heltid med start 7 januari och sträcker sig till och med maj. Här får du bli en del av det dynamiska teamet hos vår kund, en banbrytande aktör inom fordonsindustrin.
Du kommer bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
I rollen som Office Coordinator kommer du att spela en central roll i att stötta och säkerställa effektiva processer i en kontinuerligt föränderlig teknologisk miljö. Du kommer att arbeta i en spännande och högt tempo miljö med affärs- och digitala proffs.
Du kommer arbeta för och ansvara för ordinära kontorsfaciliteter med mål att upprätthålla en trivsam och välkomnande arbetsmiljö. Rollen innefattar även att stötta seniora ledare genom planering och arrangemang av möten och evenemang samt hjälpa till med teamaktiviteter och kommunikation. Vidare kommer du att ansvara för ett antal uppgifter relaterade till att hålla vår sajt välorganiserad såsom att arrangera externa och interna evenemang, anordna sociala sammankomster och hjälpa till att hålla ordning på kontoret.
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och goda kunskaper i engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har god data- och systemvana
- Har arbetslivserfarenhet av service
Det är meriterande om du:
- Har arbetslivserfarenhet av en liknande arbetsuppgifter
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Flexibel
- Serviceinriktad
Övrig information
- Start: 7 januari
- Uppdragslängd: 7 januari - 31 maj
- Omfattning: Heltid, 40h/v
- Placering: Centralt, Stockholm
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231