OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu ges möjlighet för dig som trivs i en koordinerande roll med frihet under ansvar att ta dig an rollen som Office Coordinator hos vår globala kund. Läs mer nedan och ansök redan idag, då start är omgående!
OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en Office Coordinator. Uppdraget är på heltid med start omgående och sträcker sig initialt sex månader med chans till förlängning.
Du kommer bli anställd hos Academic Work och arbeta som konsult hos vår kund. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Du erbjuds en fot in på ett globalt värderingsstyrt bolag med stark prägel av innovation, service, hög kvalitet och hjälpsam arbetsmiljö. Här ingår du i ett dynamiskt och inkluderande team som spelar en nyckelroll i leveransen av tjänster till såväl interna som externa kunder. Rollen består primärt av fem huvudområden;
* Stöttar olika projektrelaterade tjänster efter önskemål från team och ledning
* Mötes- och evenemangskoordinering
* Hanterar kontorsunderhåll och arbetsutrustning
* Administration och leverantörshantering
* Kontorssäkerhet
VI SÖKER DIG SOM
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet
- Har arbetslivserfarenhet inom service sedan tidigare
- Har god data- och systemvana
Det är meriterande om du:
- Har arbetslivserfarenhet inom en liknande roll sedan tidigare alternativt inom hotell/restaurang eller annat vi bedömer likvärdigt
För denna roll värderar vi dina personliga egenskaper högt och söker dig som är:
- Serviceinriktad
- Kommunikativ
- Strukturerad
- Ansvarstagande
I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga kompetenser och intresse för tjänsten. Du är troligtvis en nyfiken person som har en god förmåga att ta beslut på ett självgående sätt som driver dig framåt i arbetet och du fungerar väl i samarbete med andra. Du har en stark kommunikativ förmåga och trivs i en roll med breda kontaktytor. Vidare är du serviceinriktad, har god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och är prestigelös och hugger tag i där det behövs. Att koordinera, vara proaktiv och ha framåtanda i det du tar dig för är något som du trivs i.
Övrig information:
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, 40h/v
- Uppdrag: Initialt sex månader med goda chanser till förlängning
- Placering: Centralt, Stockholm
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231