OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du känsla för service och vill vara ansiktet utåt, då är detta tjänsten för dig! I rollen som Office coordinator/ Receptionist kommer du ha en viktig roll som spindeln i nätet. Om du beskriver dig själv som utåtriktad, kommunikativ och lösningsorienterad bör du söka tjänsten redan idag. Start är omgående!
OM TJÄNSTEN
Företaget är en digifysisk mottagning. På mottagningen arbetar 20 kollegor som är utbildade inom olika terapeutiska metoder. Mottagningen arbetar med patienter i alla åldrar och söker du dig!
För vår kunds räkning söker vi en stjärna till deras team för att vara aniktet utåt på mottagningen. Du kommer att vara navet på mottagningen och spindeln i nätet för såväl patienter som personal. Arbetet sker på plats mellan 07.30-16-30. Du arbetar i nära samarbete med biträdande verksamhetschef och ekonomiansvarig. Mottagningens avtal och dina arbetsuppgifter förändras kontinuerligt, ibland med kort varsel. För denna tjänst krävs det erfarenhet av systemet Take Care som används i arbetet dagligen.
Du erbjuds
* Ett långsiktigt uppdrag
* Stor möjlighet till överrekrytering
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Dina arbetssuppgifter kommer bland annat att innefatta:
* Sköta patient kontakter och tidsbokning via telefon, mail och direkt på plats
* Ansvara för kassa och registrering av vårdbesök
* Ansvara för godkännande av vårdkontakter och fakturering
* En stor del av tjänsten innebär att ge stöd och hjälp till mottagningens behandlare med bokningar
* Teknisk support i de system och digitala lösningar som används i det dagliga arbetet.
* Trivseluppgifter så som frukost- och fikaansvar samt ansvar för inköp av kontorsmaterial, ansvar för lokaler/larm etc. ingår också i tjänsten
VI SÖKER DIG SOM
För denna rollen värdesätter vi din personlighet högt, vi ser att du:
* Är service minded och har god social förmåga.
* Är icke-dömande och har en varm och välkomnande framtoning.
* Är snabb på att ställa om till nya rutiner och är organiserad
* Är stresstålig och kan lösa problem på daglig basis
* Är självgående och kan ta egena intiativ
Erfarenheter
* Minst 1-2 års erfarenhet av liknande arbete
* Tidigare arbetat i systemet Take Care och har god erfarenhet i systemet
* God datavana
* Behärskar svenska och engelska obehindrat och kan uttrycka dig på i såväl tal som skrift
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid, långsiktigt
* Placering: S:t Göransgatan 126, Kungsholmen
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231