Office Coordinator & Receptionist till innovativt företag!

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
NOVA Consulting Group söker nu en Office Coordinator & Receptionist till sitt nybyggda kontor i centrala Stockholm. I rollen kommer du att vara en viktig anknytningspunkt mellan flera olika innovativa bolag som arbetar inom digital marknadsföring. Detta är en arbetsplats som såväl bjuder på frihet under eget ansvar, fantastiska kollegor, möjlighet att forma arbetsrollen samt Stockholms bästa utsikt!

NOVA är ett skandinaviskt konsultföretag som består av en grupp specialiserade företag inom digitala tjänster och marknadsföring. Kunderna finns inom både privat och offentlig sektor. I dagsläget har Nova kontor i såväl Norge, Polen och Sverige. En grundtanke hos företaget är att fantastiska saker händer genom samarbete och kollaboration; ett tankesätt som även kommer genomsyra ditt arbete hos NOVA.

Om arbetsuppgifterna & din profil
I rollen kommer du att vara ansiktet utåt för NOVA Consulting Groups kontor i Stockholm. Tjänsten är på 75% arbetstid, och erbjuder stora möjligheter att få påverka din egen arbetsdag. Med ordentlig upplärning och kontinuerlig stöttning, kommer du i längden att få mycket frihet och eget ansvar att utföra dina arbetsuppgifter på bästa möjliga sätt. Samtidigt som detta är en arbetsplats som tror på frihet och eget ansvar, så kommer du ha ansvarig ledare på plats som du kommer samarbeta mycket med i din dag-till-dag. Här hittar du stöttning, vägledning, bollplank och utrymme att växa!

Arbetsuppgifter innefattar bland annat:

- Hantera receptionsområdet, inklusive att hälsa besökare välkomna och vägleda dem vidare

- Ansvara för inkommande mejl och telefonsamtal

- Ta emot besökare och vara ansiktet utåt för Nova Consulting Group

- Säkerställa att lokalerna är väl underhållna och fungerande

- Ta emot och hantera leveranser

- Beställa och hantera kontorsmaterial

- Hantera daglig post, skannar fakturor och boka bud

- Stötta i att planera och koordinera evenemang, såsom exempelvis frukostseminarier

För denna tjänst söker vi en social person som är initiativtagande, problemlösande och ansvarstagande. Du bör även vara bekväm med både engelska och svenska, både skriftligt och muntligt. Har du ett intresse för digital marknadsföring är det såklart en bonus!

Sett till bredden i arbetsuppgifter och ansvarstagandet som krävs är det meriterande med erfarenhet från liknande roller, men det är inte ett krav. Personlig kompetens och ambitionsnivå kan väga tungt. Detta då vi lägger stor vikt vid ordentlig upplärning, kontinuerlig stöttning och tydlig kommunikation. Vi stöttar och hjälper varandra framåt - såväl i uppstart som i längden.

Passar ovan beskrivning in på dig och känns som en spännande möjlighet? Vi ser fram emot din ansökan!

Om tjänsten:
Plats: Centrala Stockholm, slussen
Lön: Enligt överenskommelse
Arbetstider: 8.30 - 15.00, måndag-fredag. Då exempelvis frukostseminarier eller andra event sker kommer det finnas möjlighet till flextid.
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Rekrytering och anställning är hos Office Management, men du kommer jobba som konsult ute hos kund. Som konsult på Office Management erbjuds du marknadsmässig lön, pensionssparande, friskvårdsbidrag och exklusiva rabatter. Vi är Great Place To Work-certifierade och vi vill att detta skall nå ut och slå igenom även för våra konsulter som är ute på andra arbetsplatser. Vi arbetar alltid med långsiktiga uppdrag & långsiktiga relationer!

Sammanfattning

Liknande jobb


Ambulerande receptionist

27 december 2024

Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024