Office coordinator & supply support till världsledande Integrum

Office coordinator & supply support till världsledande Integrum

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av koordinaton och administration? Vill du vara en del av ett företag som förbättrar människors livskvalitet? Integrum har över 25 års erfarenhet av benförankrade proteser och söker nu en ny medarbetare till rollen som Office Coordinator. Du kommer till en innovativ och banbrytande miljö där du har goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vill du vara med på Integrums resa? Sök då tjänsten redan idag. Vi tillämpar löpande urval

OM TJÄNSTEN
Sedan 1990 har Integrum hjälpt hundratals människor världen över till en bättre levnadsstandard genom sin revolutionerande produkt. Vidare är bolaget världsledande inom teknologin och avser nu att ta företaget till nya höjder. Integrum är ett snabbt växande MedTech-företag på en spännande och utmanande tillväxtresa, där ditt bidrag kommer att göra skillnad. Du kommer att arbeta med unika produkter som förändrar människors vardag

Max Ortiz, Research Director på Integrum berättar mer om de båda teknologierna på Ted Talks.

I dagsläget har Integrum ungefär 35 anställda, främst inom utveckling och forskning. I rollen som Office Coordinator kommer du bli en viktig kugge och ansvara över administration och bli en central funktion vad gäller ekonomi, marknadsföring och försäljning. Du kommer agera service och support för Integrums kunder, internt anställda samt besökare och dessutom stötta företagets VD i olika frågor. Vidare kommer du till ett högpresterande men prestigelöst arbetsklimat, där alla arbetar mot samma vision.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Integrum. Uppdraget kommer att vara på heltid under 3-6 månader med eventuell chans till förlängning.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Office Coordinator kommer du ha en stor variation i ditt arbete och bli en viktig funktion för organisationen. Utöver adminstration, service och support har du ytterligare uppgifter i din arbetsbeskrivning:

Du kommer t.ex. att:


* Koordinera och planera möten och event
* Sköta orderhantering av företagets produkter, fakturering, dokumentering etc.


Rollen är bred där du har många bollar i luften. Detta är en unik möjlighet för dig som brinner för service och samtidigt vill få in en fot på ett företag som arbetar med revolutionerande produkter.

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av liknande roller, exempelvis inom koordinering, adminstration eller logistik
- Har erfarenhet av orderhantering, ERP system (affärssystem)
- Har obehindrade kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift

Meriterande om man har arbetat i affärsystemet business central då detta används idag i organisationen.

I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt på personliga egenskaper. Vi söker en person som är ansvarstagande och prestigelös. Detta beror på att det under vissa perioder är mycket att göra vilket innebär att man ibland får gå utanför sin ordinarie arbetsroll för att hjälpa till där det behövs - något som präglar hela företaget. Det är även viktigt att vara driven och våga ta initiativ för att få saker att hända. Eftersom att arbetet har stor variation bör man trivas i en roll med många bollar i luften.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Krokslätts fabriker


INFORMATION OM FÖRETAGET
Integrum AB är världsledande inom detta område och patienter behandlas i toppmoderna kliniska anläggningar spridda över hela världen. Sedan starten 1998 har Integrum AB hjälpt individer med amputationer att få förbättrad livskvalitet. Decennier av vetenskaplig forskning och utveckling inom området osseointegration har genererat OPRATM Implant System för benförankrade proteser. Detta unika tillvägagångssätt, som använder implantat av titanlegering och ett vetenskapligt väldokumenterat koncept för osseointegration, erbjuder betydande fördelar för patienten jämfört med traditionella socketproteser. Bland dessa fördelar är möjligheten att återigen känna marken under dina fötter, undvika smärtan och obehaget av en ching-uttag och att bära protesen en längre period varje dag. OPRATM Implant System har använts sedan den första behandlingen 1990, och idag använder mer än 500 patienter en osseointegrerad protes som ersätter en arm, ett ben eller ett finger. Integrum är också det enda företaget i världen som har fått ett PMA (Pre-market Approval) från FDA, för sina produkter som används vid behandling av amputationer ovanför knä. Vi är baserade i Göteborg i Sverige och i USA.

Integrum AB är noterat på Nasdaq First North i Sverige sedan 15 maj 2017. Läs med om Integrum på deras hemsida

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 25 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024