Office Coordinator till Anyfin 💳

Arbetsbeskrivning

Vill du komma in pÄ ett av Stockholms coolaste och mest innovativa bolag och arbeta med att ge den interna personalen en arbetsplats i vÀrldsklass?

Varför Anyfin?
Wrknest söker nu en serviceinriktad Office Coordinator till snabbt vÀxande Anyfin. De har ett stort fokus pÄ sina medarbetare, deras utveckling och att de ska tycka att deras jobb Àr roligt och stimulerande. Företagskulturen Àr en stÄndpelare och stÀrks bland annat genom aktivt frÀmjande arbete. PÄ deras kontor som Àr belÀget i centrala Stockholm pÄ Drottninggatan kommer du ingÄ i ett team som prÀglas av gemenskap, entreprenörsanda och glÀdje. De har pÄ nolltid gÄtt frÄn start-up till scale up och söker nu en Office Coordinator.

Detta Àr ett konsultuppdrag dÀr du blir anstÀlld av Wrknest men jobbar pÄ uppdrag ute hos Anyfin. Start 10 januari med 3 mÄnaders visstidsanstÀllning och goda chanser till förlÀngning.

Dina framtida arbetsuppgifter
I rollen som Office Coordinator kommer du ha varierande arbetsuppgifter. Du kommer arbeta med att ta hand om och se till att deras kontor Àr den bÀsta arbetsplatsen för deras anstÀllda, bland annat genom att planera och anordna events. Du kommer Àven ha administrativa arbetsuppgifter sÄ som ansvar för inköp av kontorsmaterial samt kontakt med leverantörer. I denna rollen kommer du vara ansiktet utÄt för Anyfin dÄ du Àven kommer ansvara för att ta hand om och vÀlkomna besökare samt hjÀlpa till med förberedelser inför möten. Rollen passar dig som Àr initiativtagande, dÄ du Àven kommer arbeta med att utveckla rutiner och arbetssÀtt samt att driva kontinuerligt förbÀttringsarbete. För att trivas i rollen bör du tycka om att arbeta sjÀlvgÄende och tycka om att ha mÄnga olika arbetsuppgifter. Detta Àr en perfekt roll för dig som Àr pÄ jakt efter en administrativ och fartfylld roll med omgÄende start. Du kommer vara del av en energifylld miljö och ha kontakt med vÀldigt nöjda och trevliga medarbetare.

Vi söker dig som har

- Flytande sprÄkkunskaper i svenska i tal och skrift
- Arbetat med liknande arbetsuppgifter
- Älskar att leverera god service och gillar att övertrĂ€ffa medarbetarnas förvĂ€ntningar


Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och pÄ företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som Àr ansvarstagande, strukturerad och driven. Som person trivs du att jobba i högt tempo och Àr serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information
Start: 10 januari

Plats: Centrala Stockholm

Omfattning: Heltid, 40h/veckan

AnstÀllningsform: 3 mÄnaders visstidsanstÀllning med goda chanser till förlÀngning

Sök gÀrna sÄ snart som möjligt dÄ vi jobbar med löpande urval.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • 3 mĂ„nader – upp till 6 mĂ„nader
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 december 2021
  • Ansök senast: 15 juni 2022

Liknande jobb


27 november 2024