OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för att ge högkvalitativ service och får energi av att möta människor? Vill du arbeta i en koordinerande roll på ett spännande och dynamiskt läkemedelsföretag med varierande uppgifter? Då kan denna roll vara rätt för dig! Sök rollen idag då vi går igenom urvalet löpande!
OM TJÄNSTEN
Camurus är ett svenskt forskningsbaserat läkemedelsföretag som utvecklar och kommersialiserar innovativa långverkande läkemedel. På Camurus får man möjlighet att arbeta med kollegor som har stor passion för sitt arbete, som stöttar varandra och där det är en god stämning.
Vi söker nu för Camurus räkning en Office Coordinator som bland annat kommer stödja de dagliga aktiviteterna på kontoret samt arbeta administrativt kring frågor som HR och kommunikation. Rollen är väldigt varierande och arbetsuppgifterna beror på aktuella behov. Därför letar vi efter någon som är flexibel, prestigelös och är beredd på att ändra sina prioriteringar under dagen.
Du erbjuds
* Att bli en del av ett företag vars framgång som i stor utsträckning beror på passionerade medarbetare som verkligen brinner för sitt arbete. Samt en företagskultur som präglas av kvalitet, prestigelöshet och samarbete. Camurus är ett dynamiskt företag i en spännande tillväxtfas som du kan få bli en del utav.
* Ett kontrakt på initialt 6 månader med god chans till förlängning.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Office Coordinator kommer man bland annat få arbeta med att:
* Koordinering av dagliga kontorsaktiviteter som inköp till kontoret, hantera fakturor, hålla ordning i lunchrum etc.
* Hantering av bud och försändelser
* Bokning av resor enligt företagets resepolicy
* Stödja HR-avdelning med administrativa uppgifter
* Koordinering av intern kommunikation, som uppdatering av intranät
VI SÖKER DIG SOM
- Har en eftergymnasial utbildning inom administration, service management eller likande. Alternativt att du har motsvarande arbetslivserfarenhet
- Kan kommunicera obehindrat på svenska och engelska. såväl tal som skrift, eftersom båda språken används i det dagliga arbetet
- Har god erfarenhet av MS Office, Teams och Sharepoint
Vi letar efter en person som har stor passion för service och som trivs i en internationell miljö. Man ska även vara prestigelös och självständig i sitt sätt att arbeta, samt vara en riktig "doer".
Övrig information
* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Lund
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Du kan läsa mer om Camurus här: Camurus
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231