Office Coordinator till digital byrå sökes!

Office Coordinator till digital byrå sökes!

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av en roll där du verkligen får möjlighet att växa? Då är detta jobbet för dig. Hos vår kund erbjuds du en blandning av arbetsuppgifter då Office Coordinator, rekryteringsadministration och ekonomistöd möts i en spännande roll. Sök redan idag då urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
I anrika lokaler på Vasagatan erbjuds du nu möjligheten att söka ett omväxlande jobb i en svårslaget kreativ miljö. Företaget, som är verksamt inom kommunikation och tech, förfogar över flera våningar i byggnaden och du blir den nyckel som krävs för att den dagliga driften ska gå i lås!

Du erbjuds


* Ett arbete där du får visa upp ett brett spektrum av kunskaper
* En miljö som andas kreativitet och framåtanda


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande

ARBETSUPPGIFTER
Rollen är tredelad, men majoriteten av tiden kommer att spenderas som Office Coordinator där ditt uppdrag är att se till att den dagliga driften av kontoret går i lås. Utöver detta kommer du att hjälpa till med rekrytering- och ekonomiadministration.

Exempel på arbetsuppgifter:
* Ta emot kunder och nyanställda samt se till att mötesytor är presentabla
* Ansvara för inhandling av mat och fika samt duka fram den dagliga frukosten
* Ansvara för växel och interna frågor via mail och Slack
* Hantera och administrera ansökningar, boka in intervjuer och återkoppla till kandidater
* Viss ekonomiadministration i form av faktura- avtalshantering

VI SÖKER DIG SOM
* Erfarenhet av tidigare arbete som Office Coordinator, där du fått en vana av att hantera många olika arbetsuppgifter parallellt
* Har arbetserfarenhet av administrativa arbetsuppgifter
* Känner dig trygg i Office-paketet och sätter dig med enkelhet in i nya system
* Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska då detta krävs i de dagliga arbetsuppgifterna

Om du har någon form av utbildning inom ekonomi, HR eller personaladministration så är detta meriterande.

Som person är du:


* Serviceinriktad
* Prestigelös
* Flexibel


Övrig information


* Start: 14/6 alternativt 21/6
* Omfattning: Heltid
* Placering: Vasa, Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och klientens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av [Academic Work](mailto:gbgj01 @academicwork.se).


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

Samordnare till Språkservice Tolkcenter

15 november 2024

Teamledare Fundraising

Teamledare Fundraising

14 november 2024