Office Coordinator till EQUA Simulation

Arbetsbeskrivning

Vi letar efter en välorganiserad, proaktiv och motiverad Office Coordinator till vårt växande team. I denna roll kommer du att stötta organisationen och säkerställa att vår kontorsverksamhet fungerar väl. Om du trivs i en internationell miljö, har exceptionell multitasking och gillar att kombinera det administrativa med god service, vill vi gärna höra från dig!

Detta är EQUA Simulation

Här på EQUA utvecklar vi ett toppmodernt och världsledande simuleringsverktyg. Vi arbetar med målet att bidra till att förbättra hållbarheten inom fastighetssektorn och skapa så kallade "Gröna byggnader".

Företagets kunder och produkter återfinns över hela världen inom avancerade bygg- och tunnelprojekt, och det primära syftet med produkterna är att minska energianvändningen och öka komforten i byggnader, samt att designa för god brandsäkerhet och ventilation i väg- och tågtunnlar. Företaget grundades 1995 och har för närvarande kontor i Sverige, Finland, Tyskland och Schweiz. I koncernen jobbar ca 45 personer, varav ca 25 personer på huvudkontoret i Solna.

EQUA energieffektiviserar byggnader, vilket innebär att du som jobbar på EQUA är med och driver utvecklingen till ett mer hållbart samhälle.”

Om tjänsten

EQUA söker en flexibel och driven Office Coordinatior till huvudkontoret i Solna där du blir en del i teamet som servar både medarbetare och kunder. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är självgående och serviceinriktad. Du kommer hantera många parallella system och aktiviteter, vilket innebär ett högt tempo där det är viktigt att du är stresstålig, strukturerad och kan leverera kvalitet.

Du erbjuds

Arbeta på ett företag som verkligen gör skillnad för miljön och klimatet

Arbeta i ett familjärt företag och team, i en akademisk och internationell miljö

Arbeta på plats i centrala Solna, nära Mall of Scandinavia, med goda kommunikationer

Arbetsuppgifter

Hantera offerter och fakturering

Hantera försäljning och administration av mjukvarulicenser och kurser

Hantera leverantörsfakturor, kundreskontra, löneadministration och försäljningsrapporter

Hantera inköp av material, post/frakt samt telefonväxel

Vi söker dig som

Har 3+ års arbetslivserfarenhet inom en liknande roll

Goda kunskaper i Office-paketet, framför allt Outlook, Excel och Word

Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

Då arbetsplatsen har hundar på plats bör du inte ha någon allergi mot hundar

Som person är du

Noggrann

Serviceinriktad

Kommunikativ

Flexibel

Meriterande

Grundkunskaper om bokföring (gärna i Fortnox)

Erfarenhet av marknadskommunikation och sociala medier

Innehar körkort (B), men inget krav

Övrig information

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid

Omfattning: Heltid, inledes med 3 månaders provanställning

Placering: Solna



Intervjuer kommer att hållas kontinuerligt så skicka in din ansökan idag! Om du har frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Jonas Claesson via Jonas.claesson@equa.se

För mer information om företaget, besök www.equa.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jessica Dehmer
0702669803
Emma Forsberg
076 677 56 55
Jeanette Holmström

Clara Geite

Jenny Almquist

Andreas Jönsson
0761969303
Karin Dahlgren
0760199471
Sophie Bålman

Elin Filipp

Emma Forsberg
076 677 56 55

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ants
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2023
  • Ansök senast: 27 oktober 2023

Besöksadress

Erstagatan 1C
STOCKHOLM

Postadress

Erstagatan 1 C
Stockholm, 11628

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024