OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi letar efter en välorganiserad, proaktiv och motiverad Office Coordinator till vårt växande team. I denna roll kommer du att stötta organisationen och säkerställa att vår kontorsverksamhet fungerar väl. Om du trivs i en internationell miljö, har exceptionell multitasking och gillar att kombinera det administrativa med god service, vill vi gärna höra från dig!
Detta är EQUA Simulation
Här på EQUA utvecklar vi ett toppmodernt och världsledande simuleringsverktyg. Vi arbetar med målet att bidra till att förbättra hållbarheten inom fastighetssektorn och skapa så kallade "Gröna byggnader".
Företagets kunder och produkter återfinns över hela världen inom avancerade bygg- och tunnelprojekt, och det primära syftet med produkterna är att minska energianvändningen och öka komforten i byggnader, samt att designa för god brandsäkerhet och ventilation i väg- och tågtunnlar. Företaget grundades 1995 och har för närvarande kontor i Sverige, Finland, Tyskland och Schweiz. I koncernen jobbar ca 45 personer, varav ca 25 personer på huvudkontoret i Solna.
EQUA energieffektiviserar byggnader, vilket innebär att du som jobbar på EQUA är med och driver utvecklingen till ett mer hållbart samhälle.”
Om tjänsten
EQUA söker en flexibel och driven Office Coordinatior till huvudkontoret i Solna där du blir en del i teamet som servar både medarbetare och kunder. För att lyckas i rollen är det viktigt att du är självgående och serviceinriktad. Du kommer hantera många parallella system och aktiviteter, vilket innebär ett högt tempo där det är viktigt att du är stresstålig, strukturerad och kan leverera kvalitet.
Du erbjuds
Arbeta på ett företag som verkligen gör skillnad för miljön och klimatet
Arbeta i ett familjärt företag och team, i en akademisk och internationell miljö
Arbeta på plats i centrala Solna, nära Mall of Scandinavia, med goda kommunikationer
Arbetsuppgifter
Hantera offerter och fakturering
Hantera försäljning och administration av mjukvarulicenser och kurser
Hantera leverantörsfakturor, kundreskontra, löneadministration och försäljningsrapporter
Hantera inköp av material, post/frakt samt telefonväxel
Vi söker dig som
Har 3+ års arbetslivserfarenhet inom en liknande roll
Goda kunskaper i Office-paketet, framför allt Outlook, Excel och Word
Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift
Då arbetsplatsen har hundar på plats bör du inte ha någon allergi mot hundar
Som person är du
Noggrann
Serviceinriktad
Kommunikativ
Flexibel
Meriterande
Grundkunskaper om bokföring (gärna i Fortnox)
Erfarenhet av marknadskommunikation och sociala medier
Innehar körkort (B), men inget krav
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid, inledes med 3 månaders provanställning
Placering: Solna
Intervjuer kommer att hållas kontinuerligt så skicka in din ansökan idag! Om du har frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta Jonas Claesson via Jonas.claesson@equa.se
För mer information om företaget, besök www.equa.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Jessica Dehmer
0702669803
Emma Forsberg
076 677 56 55
Jeanette Holmström
Clara Geite
Jenny Almquist
Andreas Jönsson
0761969303
Karin Dahlgren
0760199471
Sophie Bålman
Elin Filipp
Emma Forsberg
076 677 56 55