OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en Office Coordinator som vill vara en del av deras framgång. Det är ett vikariat på 6-9 månader och tjänsten är på deltid med start i januari. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en social och serviceinriktad Office Coordinator till vår kund. Företaget är en digital partner som med kreativitet, teknik och lättrörliga arbetssätt hjälper sina kunder att transformera och optimera sin digitala närvaro. Företaget har haft en stadig tillväxt sedan starten och arbetar inom systemutveckling, gränssnitt, UX, strategi och design. Kontoret är beläget centralt i Stockholm på Kungsholmen. Tjänsten är ett vikariat på 6-9 månader och du kommer att arbeta deltid, måndag - torsdag klockan 08.00-17.00. Startdatum är nu i januari. På grund av Covid-19 så arbetar många hemifrån så nu är det lite lugnare på kontoret och därför arbetar man deltid och är ledig på fredagar. Men om situationen skulle förändras och arbetsbelastningen skulle öka så finns det chans att omfattningen kommer att utökas till heltid. Så det är viktigt att du är flexibel med arbetstiderna. Som Office Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter både självständigt och i team. Tjänsten passar dig som brinner för att arbeta med service i toppklass och som alltid har inställningen att leverera det lilla extra.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.
Arbetsuppgifter
Som Office Coordinator kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter som exempelvis:
Ta emot och välkomna besökare och kunder
Sköta posthanteringen, ta emot och boka bud
Förbereda inför möten, konferenser och event
Se till att det är snyggt i företagets lokaler
Sköta beställningar av exempelvis kontorsmaterial
Kontakt med leverantörer
Enklare ekonomiuppgifter som exempelvis fakturahantering och kvittoredovisning
Administrativa arbetsuppgifter som exempelvis ansvar för telefoni och blippar
VI SÖKER DIG SOM
Har erfarenhet som Office Coordinator eller liknande tjänst
Har erfarenhet av administration
Kan tala och skriva svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper i Officepaketet & Outlook
Som person är du social, positiv och serviceinriktad. Du är självgående, initiativtagande och strukturerad. Vidare är du en person som har förmågan att arbeta både i team och självständigt.
ÖVRIG INFORMATION
Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sandra Bäckman
Marlen Plånborg
Matilda Örtenmark Nilsson
Svante Larsson
Rakel Lilja
Matilda Dahlin
Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger
Oscar Almgren
Gabriela Montenegro
08 518 072 04