OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en serviceinriktad och tillmötesgående Office Coordinator / Personal Assistant till ett väletablerat Investmentbolag i centrala Stockholm Arbetsuppgifter I din roll ingår det att sköta och ansvara för receptionen och se till att allt är i ordning.Du kommer att svara i telefon, ta emot och välkomna besökare, ta hand om möteskalendern samt förbereda möten, posthantering.Du kommer även att vara kollegornas högra hand och underlätta vardagen samt vara behjälplig där det behövs med bland annat administrativt arbete som researcharbete, kopiering/scanning och inbindning av presentationer. Bakgrund Vi söker dig som har det lilla extra och som arbetat som receptionist, assistent och med service tidigare samt är van att arbeta i en internationell miljö, du ska vara en rutinerad koordinator.Den stora vikten ligger i att du är serviceinriktad och professionell i ditt yrkesutövande.Du har mycket goda kunskapar i engelska och svenska, både verbalt och skriftligt.Du har även mycket goda kunskaper i Officepaketet. Du är öppen och utåtriktad, representativ och prestigelös.Du älskar service och har lätt för att uttrycka dig och kommunicera på alla nivåer.Du har även lätt för att prioritera och ta egna initiativ samt är ansvarstagande.Vidare värdesätter du att ha snyggt omkring dig och du brinner för att få dina medarbetare att må bra. Övrigt Tjänsten är på är heltid och är ett föräldravikariat med start snarast och beräknas pågå till 1 aug 2009. Intervjuer kommer att ske löpande, sista ansökningsdag är 30 maj.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013