Office Coordinator till Fuchs!

Office Coordinator till Fuchs!

Arbetsbeskrivning

Är du serviceinriktad med ett stort kundfokus och vill arbeta i en omväxlande miljö där möjligheterna till variation är många? Är du kommunikativ och gillar att tillhandahålla service och administrativ support såväl internt som externt? Då skulle du passa i rollen som Office Coordinator hos Fuchs. Ansök redan idag - urval sker löpande!

Information om tjänsten

Professionals Nord söker en kontorsassistent för Fuchs räkning. Uppdraget som Office Coordinator är en del av vår personaluthyrning där du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos Fuchs under 6 månader med goda chanser till överrekrytering förutsatt att samarbetet fungerar för alla parter. I rollen som Office Coordinator kommer du ha en avgörande roll i verksamhetens samordning. Du kommer bland annat att ansvara för att Fuchs besökare välkomnas och mottages på bästa vis, agera administrativ support till övriga funktioner på plats och arrangera transporter till och från anläggningen.

Du erbjuds:

• en varm och familjär arbetskultur där nya idéer uppmuntras
• en långsiktig tjänst där du får möjlighet att påverka mycket av dina egna arbetsrutiner
• en flexibel roll där du får möjlighet att arbeta både högt och lågt med varierade arbetsuppgifter

Arbetsuppgifter

Som Office Coordinator är ingen dag den andra lik, och vi tror därför att du trivs med varierande arbetsuppgifter. Några av uppgifterna kommer bland annat innefatta:   

• Första kontakt för kunder och besökare vid anläggningen, säkerställa att de känner sig välkomnade och professionellt bemötta
• Ta emot och guida lastbilar och bilar som anländer till anläggningen
• Koordinera hotellbokningar och resor för externa besökare
• Hantera beställningar av återkommande aktiviteter som frukostar och fruktkorgar
• Fakturahantering och posthantering

Vi söker dig som:

Vi söker en strukturerad och serviceorienterad person som drivs av att arbeta i sociala sammanhang. För att trivas i rollen ser vi också att du är en problemlösare och trivs med att driva ditt eget arbete framåt, en do:er helt enkelt! Vi tror även att du har ett sinne för struktur och detaljer som du gärna applicerar i ditt dagliga arbete. Du har också:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av administration/reception eller liknande
• Körkort och tillgång till egen bil
• Flytande i svenska och engelska i både tal och skrift
• God förståelse för MS Office

Denna rekryteringsprocess hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor om tjänsten skickas till info@pn.se

START: Omgående
OMFATTNING: Heltid
STAD: Västerhaninge
URVAL: Pågående
KONTAKT: filippa.furugren@pn.se

Ansök genom att klicka på "sök jobbet/sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet just nu och annonsen kan läggas ner innan tjänsten tillsätts om vi har gått över till urvals- och intervjufasen. Om du vill kan du också skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar per post, men har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 oktober 2023
  • Ansök senast: 29 november 2023

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


Receptionspersonal

Receptionspersonal

26 december 2024

Office Manager till Norvestor

Office Manager till Norvestor

20 december 2024