Office Coordinator till globalt företag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: HeltidArbetstider: måndag till fredag kl. 08:00-17:00Ort: Stockholm Startdatum: november/december 2024Anställningsform: Särskild visstidsanställning (du blir anställd som konsult via oss på Inte Bara Post Bemanning och är uthyrd till vår kund)Annonsen är anonym på önskemål från vår kund. Vi delger självklart vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen.
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATSNu söker vi en Office Coordinator för ett konsultuppdrag till vår kund. Kontoret är stilrent, fint och kulturen är välkomnande, vänlig och positiv!
Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.
HUR SER EN VANLIG DAG UTI rollen som Office Coordinator kommer du att ingå i ett team. Du kommer att arbeta tätt ihop med en kollega i en liknande roll men också självständigt. Du kommer att ha en varierande roll där det händer mycket och ingen dag är den andra lik. Dina arbetsuppgifter innebär att ta emot besökare, lösa problem som kommer upp ad hoc, se till att kontoret är i bästa möjliga skick samt sköta administrativa uppgifter.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
Välkomna och ta emot besökare
Administrativa arbetsuppgifter
Hantera mail, telefon och växel
Felanmälningar
Fakturering
Beställa frukost och duka fram
Kontakt med leverantörer

VEM ÄR DU? I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi söker dig som tycker om att hjälpa andra och trivs i en varierande roll med nya arbetsuppgifter som tillkommer löpande. För att trivas i rollen ser vi att du är en ja-sägare och motiveras av att lösa problem då det är en stor del av arbetet. Du har en förmåga att hantera många bollar i luften, har ett professionellt bemötande och god samarbetsförmåga.
Vi ser att du som söker har arbetslivserfarenhet från en serviceroll sedan tidigare. Vi ser även att du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat på ett kontor men det är inget krav för tjänsten. Vi tror att du har en god datorvana och behärskar Office-paketet. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
VAD ERBJUDER VI?Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 september 2024
  • Ansök senast: 19 mars 2025

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist i Göteborg

Extrajobb som receptionist i Göteborg

30 september 2024

Receptionist

28 september 2024

27 september 2024

26 september 2024