OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det här är en fantastisk möjlighet för dig som vill lära dig om olika aspekter av verksamheten hos ett modernt och globalt bolag inom underrättelsetjänst. Det här är en praktisk miljö så var redo för vad som helst!
OM TJÄNSTEN
Som Office Coordinator kommer du att vara go-to personen för alla kontorsrelaterade behov i Göteborg. Stationerad vid receptionen är du den första personen besökare möter när de kommer till kontoret och du kommer att ansvara för att deras besök samt kontorets verksamhet flyter på smidigt.
Det här är ett långsiktigt uppdrag med ambition om överrekrytering förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet.
Du erbjuds
- En koordinerande roll med mycket ansvar och varierande arbetsuppgifter på en expansiv arbetsplats
- En dedikerad konsultchef och karriärspartner
- Ett långsiktigt uppdrag på ett globalt techbolag
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Hantera receptionens verksamhet
* Hantera och hjälpa till att upprätthålla kontorsrelaterade kontrakt, såsom städtjänster, leveransleverantörer och kontorsutrustning
* Distribuera intern kommunikation enligt instruktioner från ledningen, exempelvis uppdatering av företagets intranät, dokumentera kontorspolicyer samt skapa nyhetsbrev
* Assistera verksamheten med det dagliga underhållet av konferensrumsteknik inklusive digitala mötesrum och konferenstelefoner
* Organisera interna företagsevent och sociala aktiviteter
* Ge administrativt stöd vid behov till ledande befattningshavare, vilket kan inkludera inköp och fakturahantering, mötesschemaläggning, beställning av mat till möten och evenemang och allt annat som kan dyka upp
* Ad-hoc stöd och projekt enligt önskemål från ledningen
VI SÖKER DIG SOM
- Har upp till 3 års relevant erfarenhet av servicerelaterade samt administrativa arbetsuppgifter
- Besitter goda tekniska kunskaper
- Har mycket god kommunikationsförmåga, både skriftligt och muntligt på svenska såväl engelska då båda språk används i det dagliga arbetet
Det är meriterande om
- Du har hög nivå av färdighet med G-suite, ad hoc-analyser och andra system
- Du har visad förmåga att hantera konfidentiell information med diskretion och integritet
- Du har arbetat i en liknande roll tidigare
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Självgående
- Serviceinriktad
- Problemlösningsförmåga
Denna roll kräver god organisations- och kommunikationsförmåga samt förmågan att upprätthålla en produktiv och effektiv arbetsplats. Den idealiska kandidaten kommer att ha en proaktiv attityd med utmärkta kunskaper inom organisering, struktur och förmåga att arbeta självständigt i ett globalt team. Du trivs att jobba i ett högt tempo i en teknikdriven miljö med hög standard och en inkluderande gemenskap.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231