OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad och självgående? Gillar du att skapa en välkomnande och effektiv arbetsmiljö? Då är rollen som Office Koordinator på Glooko perfekt för dig! Starta din resa med oss i augusti och bli en viktig del av Glookos internationella kontor.
OM TJÄNSTEN
Vi söker en engagerad Office Koordinator till vår kunds kontor i Göteborg med start i augusti. Denna roll är perfekt för dig som har en positiv grundinställning och trivs med varierande arbetsuppgifter. Som Office Koordinator kommer du att ansvara för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö, med uppgifter som sträcker sig från praktiska sysslor till samordning och kommunikation.
Detta arbete sker på plats på deras kontor i Almedal där du förväntas vara på plats 50% med prioritet på tisdag som arbetsdag. Utöver det är det flexibelt sett till dagar du arbetar. Du kommer arbeta nära Glookos Director of Human Resources för att tillsammans fortsätta bygga på den fina kultur som företaget har.
Du erbjuds
- Möjlighet att få arbeta på ett internationellt företag
- Utvecklas i din karriär och få en karriärs partner i ditt samarbete med din konsultchef
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Koordinering av event på kontoret
* Ansvar för inköp av matvaror och liknande
* Ansvarig kring IT-information till nyanställda
* Dagligt ansvar för trivsel på kontoret
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en relevant eftergymnasial utbildning och har minst 2 år kvar av dina studier
- Talar och skriver svenska & engelska flytande
- Har erfarenhet från ett serviceinriktat jobb sedan tidigare
Det är meriterande om du har
- Arbetat i reception eller likställt tidigare
- Talar fler språk
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Serviceinriktad
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Glooko och deras företagshistoria här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231