Office Coordinator till härliga Sinfra

Office Coordinator till härliga Sinfra

Arbetsbeskrivning

Är du en person som drivs av att vara kontorets nyckelspelare där du genom ditt stöd och din service underlättar dina kollegors vardag? Är du en driven och strukturerad person som gillar att ha många bollar i luften samtidigt samt stimuleras av varierande arbetsuppgifter? Nu söker Sinfra sin nya koordinator till organisationen. Här får du chansen att arbeta nära VD:n, vara ansvarig för kontoret samt stötta i administrativa arbetsuppgifter. Sök redan idag då vi tillsätter tjänsten löpande.

OM TJÄNSTEN
Alla medarbetare på Sinfra skriver gärna under på att det här är "the best place to work"; vilket har varit ett av ledningens stora mål och fokusområden under en tid tillbaka. Här sätter man medarbetaren först och är väldigt måna om att alla mår bra. Företagskulturen och teamet idag andas gemenskap, glädje, driv och ett mindset där man alltid sätter teamet framför jaget. Missa inte chansen att få bli en del av Sinfra och dess härliga företagskultur.

I denna tjänst får du en unik möjlighet att komma in i en roll där du får vara en nyckelperson på kontoret och spindeln i nätet mellan alla avdelningar. Detta är en roll med varierande arbetsuppgifter där du stöttar organisationen och dess medarbetare på olika sätt. Du har ett helhetsansvar för kontoret och välkomnar såväl leverantörer som gäster. Du ansvarar även för de inköp som behöver göras till kontoret och har en övergripande koll på allting som sker. Här får du möjligheten att arbeta nära VDn och skriva protokoll under styrelsemöten samt månadsmöten; vilket kommer att ge dig en stor och spännande inblick i företaget. I denna roll ingår även lite kreativa arbetsuppgifter så som att boka resor och arrangera event, därför är det viktigt att du trivs i en koordinerande roll och vågar ta egna initiativ och komma med egna idéer.

På kontoret i Stockholm, som du kommer tillhöra, sitter det ca 15 medarbetare idag som strävar efter att ha en härlig stämning och fin gemenskap.

Du erbjuds:


* En varierande roll där ingen dag är den andra sig lik
* En dedikerad chef som lägger stor vikt på personlig utveckling
* Chansen att få vara med och påverka samt komma med egna idéer
* Flexibla arbetstider och möjlighet att arbeta 50% remote
* Fast lön med väldigt fina förmåner så som 5000kr i friskvårdsbidrag samt 6 veckor semester


ARBETSUPPGIFTER
- Ta emot leverantörer till kontoret
- Inköp av material till kontoret
- Boka samt koordinera resor
- Arrangera samt boka event, både internt och externt
- Skriva protokoll under styrelsemöten samt månadsmöten
- Ge intern support och ansvara för att teknik, telefoni osv flyter på
- Arbeta nära VD´n

Då du kommer vara spindeln i nätet som ser till så att dina kollegors arbetsdag fungerar kommer du att hantera fler uppgifter än ovan och många uppgifter kommer att komma ad-hoc.

Du kommer inledningsvis att få en introduktion för att på bästa sätt lära känna företaget, dina nya kollegor och dina arbetsuppgifter.

VI SÖKER DIG SOM
- Gymnasieutbildning
- Grundläggande kunskaper i Office-paketet
- Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- Körkort är meriterande
- Har erfarenhet av att arbeta i en supporterande roll, exempelvis inom administration, kundtjänst eller reception är meriterande

Vi kommer i denna rekrytering att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, därför önskar vi att du även bifogar ett personligt brev i din ansökan.

Vi tror att du är en person som:


* Har ett eget driv och visar på stort engagemang i det du gör
* Har lätt för att samarbeta
* Är en doer som inte räds att hugga tag där det behövs och som kan ta egna initiativ
* Är ansvarsfull, prestigelös och strukturerad som har god förmåga att kunna prioritera
* Är glad och positiv


#

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centrala Stockholm, Kungsbroplan 2


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Sinfra står för Svensk Inköpscentral för Infrastruktur Ekonomisk Förening. De är en nationell inköpscentral som arbetar för sina medlemmar där de sköter hållbara upphandlingar av produkter, tjänster och system för försörjningssektorn (energi, el och VA). År 2015 erhöll Sinfra pris av Konsumentverket som Årets Hållbara Upphandlare. På kontoret i Stockholm arbetar i dagsläget ca 10 medarbetare. Tillsammans har de skapat en arbetsplats med trevlig stämning och mycket driv.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2022
  • Ansök senast: 26 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Gruppchef till polisens kontaktcenter i Nässjö

Gruppchef till polisens kontaktcenter i Nässjö

27 november 2024

26 november 2024

25 november 2024