Office Coordinator till internationellt techbolag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA
Omfattning: DeltidArbetstider: Måndag-torsdag: kl. 8.30-14:00Ort: CentralaStockholmStartdatum:OmgåendeUppdragslängd: Januari-juni (med chans till förlängning)Anställningsform:Särskild visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS
Vi söker nuen Office Coordinator till vår kund som är ett internationellt techbolag. Du kommer ingå i ett mindre team. Du arbetar på kundens kontor i centrala Stockholm och du förväntas att vara på plats på kontoret varje dag.Annonsen är anonym på önskan från vår kund. Vi delger vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessens.
DIN ROLL
I rollen som Office Coordinator ser du till att den dagliga driften på kontoret flyter på och stöttar dina kollegormed olika kontorsrelaterade ärenden. Duser till att de anställda samt externa besökare får den bästa upplevelsen när de kommer till kontoret.
Arbetsuppgifter som ingår i rollen:
Ta emot besökare
Onboarding och offboarding av anställda
Beställa och förbereda lunch inför event och möten
Se till att kontorsutrymmet och konferensrummen är organiserade och rena
Ta hand om allt som behövs för ett fungerande kök så som diskmaskiner, fylla på kaffemaskiner etc.
Intern och extern kommunikation via telefonsamtal, mejl och Slack
Hjälpa till att koordinera personalaktiviteter
Se till att alla lagstadgade krav på kontoret uppfylls


VEM ÄR DU?
Du erbjuder en service av högsta kvalitet med en professionell hållning och brinner för att skapa en positiv medarbetarupplevelse. Genom att agera proaktivt strävar du efter att skapa en trivsam arbetsmiljö och säkerställer höga standarder när det gäller effektivitet, kommunikation och säkerhet. Du är van vid att arbeta på ett strukturerat sätt och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du förstår vikten av att alla uppgifter är viktiga, från högt till lågt.
Krav för tjänsten:
Du har erfarenhet frånen liknande roll
Har erfarenhet från en serviceroll
Mycket god kommunikationsförmåga på svenska och engelska

Meriterande om du har erfarenhet från hotell- eller restaurangbranschen.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.
ÖVRIG INFORMATION
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund.
Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 januari 2025
  • Ansök senast: 29 juni 2025

Liknande jobb


Facilities Coordinator

Facilities Coordinator

20 december 2024

18 december 2024

Medarbetare till servicecenter

Medarbetare till servicecenter

18 december 2024

17 december 2024