OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
https://novare.se/interim-and-recruitment/
Trivs du bäst i en självständig roll där du får arbeta högt som lågt med varierade uppgifter? Motiveras du av att befinna dig i en dynamisk miljö där alla rutiner och riktlinjer ännu inte är satta? Skulle du beskriva dig själv som en doer av rang och gillar att vara spindeln i nätet? Då kan vi ha rätt roll för dig!
Om rollen
Novare Interim & Recruitment söker nu en Office Coordiantor till ett start-up bolag inom säkerhetsbranschen i södra Stockholm. Då detta är en ny tjänst kommer du att få möjlighet att komma in tidigt i en växande startup. Som Office Coordinator kommer du ha en bred roll där du ser till att allt flyter på vad gäller den dagliga driften på kontoret. Din roll är av administrativ karaktär där du bland annat kommer fokusera på;
• Stötta försäljningsteamet i diverse administrativa uppgifter bl.a. koordinering av olika saker som händer på kontoret, hantering av post, telefon, boka resor och ta emot besökare.
• Framtagning och förberedelse av säljmaterial så som offerter, kundlistor mm.
• Ansvara för kontakten med leverantörer vad gäller fakturor.
• Inköp och underhåll av kontorsmaterial och möbler, samt inköpt av dryck och mat till kontoret.
• Ansvara för orderhantering.
• Ta hand om kontoret i det stora hela – se till att det som behöver fixas genomförs, hålla ordning och att växterna är vattnade.
• Andra ad-hoc relaterade arbetsuppgifter.
Vem söker vi?
Vi tror att du är en person som gillar att arbeta brett och varierat och motiveras av eget ansvar. Du har tidigare arbetat med administration, kanske i reception, på hotell eller så har du haft en liknande roll på ett annat företag.
För att lyckas i rollen är det viktigt att du är kommunikativ, prestigelös och självgående. Då du kommer ha kontaktytor både internt och externt så är det viktigt att du är bra på att kommunicera både på svenska och engelska och kan hantera människor i olika situationer. Du gillar att arbeta högt som lågt och är lösningsfokuserad i ditt tillvägagångssätt. Då företaget befinner sig en startupfas är det viktigt att du är flexibel i ditt arbetssätt och är öppen för att rollen kan komma att förändras övertid.
Vidare ser vi som krav att du:
• Har fullständig gymnasiexamen
• Kommunicerar obehindrat på engelska och svenska
• Har erfarenhet av Microsoft Office
Övrig information
Start: januari
Omfattning: ca 50-70%
Placering: södra Stockholm
Är det här nästa utmaning för dig? Då rekommenderar vi dig att ansöka så snart som möjligt då urval kommer att ske löpande. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail med anledning av GDPR.