OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Konfidentiellt
Har du några års arbetslivserfarenhet från service, kassa eller administration? Letar du efter ditt första kontorsarbete? Trivs du i en självständig roll där du får arbeta högt och lågt med varierande uppgifter? Då kan denna roll vara rätt för dig!
Om tjänsten
Som Office Coordinator blir du del av ett litet team, där du ansvarar för den dagliga skötseln och administrationen av kontoret. Utöver det bemöter du besökare med god service och skapar en trivsam kontorsupplevsele för både anställda och besökare. Du ansvarar för att planera och genomföra inköp till kontoret samt har en självständig kontakt med företagets leverantörer. Vidare stöttar du upp i att planera och koordinera möten, teamaktiviteter, luncher och genomför resebokningar samt agerar stöd vid vissa företagsgemensamma projekt.
Vem söker vi?
Som Office coordinator blir du företagets ansikte utåt, en nyckelperson som ser till att de dagliga rutinerna flyter på. För att lyckas i rollen bör du vara en person som får energi av att ge service och sprida glädje till såväl besökare som kollegor. Du har lätt för att kommunicera och ta kontakt med människor inom och utanför organisationen. Utöver det är du självgående i ditt arbete och har förmågan att se vad som behöver göras och inte är rädd för att hugga i.
Vi ser det som krav att du har:
Minst ett års arbetslivserfarenhet inom service, kassa/handel, administration eller liknande
Är en van användare av Office-paketet.
Talar och skriver obehindrat både på svenska och engelska.
Övrig information
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid
Omfattning: Heltid, 100 %
Placering: Stockholm
Anställningsform: Du kommer bli anställd av kunden i fråga.
Är det här rätt utmaning för dig? Skicka in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att vi ej tar emot ansökningar via mail utifrån GDPR.