Office Coordinator till Kylma AB

Office Coordinator till Kylma AB

Arbetsbeskrivning

Kylma AB är Sveriges ledande agenturföretag för komponenter frys-kylteknik, värmeåtervinning, värmepumpar och komfortteknik. Vi har huvudkontor och centrallager i Spånga samt flera försäljningskontor och hämtlager runt om i Sverige.
Kylma AB är i behov av en Office Coordinator till vårt huvudkontor i Spånga. Denna tjänst innebär en central roll som spindeln i nätet och omfattar arbetsuppgifter knutna till både Kylmas reception och administrativa ansvarsområden.
Om rollen
Som Office Coordinator kommer du att ha övergripande ansvar för den dagliga driften av receptionen. Detta inkluderar att agera som företagets ambassadör genom att möta kunder och besökare på ett professionellt sätt, både personligen, via telefon, e-post och chatt.
Dessutom kommer du att vara ansvarig för att säkerställa att kontoret är utrustat med nödvändiga material och att utföra inköp när så behövs. Rollen innebär även betydande administrativt arbete såsom arkivering, kundadministration, leveransbevakning samt bekräfta order i företagets affärssystem.
Exempel på arbetsuppgifter:
Bemöta besökare och kunder och visa de rätt
Ansvara för telefonväxel, chatt och mejl
Administrerar anställdas mobilabonnemang
Sortera inkommande post
Inköp av kontorsmateriel och kaffe
Kontakta kunder och fraktbolag angående leveranser
Administrera order och kunder i affärssystemet
Arkivering

Kvalifikationer och erfarenhet
För att möta rollen som Office Coordinator på Kylma AB förväntar vi oss att du har en godkänd gymnasieexamen samt att du har minst 1 års erfarenhet av arbete inom service eller administrativa roller. Du ska även kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.
Utöver våra krav ser vi att du som person har en fallenhet för service, är positiv och trivs med att hantera många bollar i luften. Då rollen har många interna och externa kontaktytor med en koordinerande funktion ser vi att du även är noggrann, nyfiken och engagerad i ditt arbete.
För rätt person finns det även goda utvecklingsmöjligheter framåt.
Grundläggande krav:
Gymnasieexamen
Serviceerfarenhet och/eller erfarenhet av administrativt arbete i minst 1 år
Kan obehindrat föra samtal på Svenska och Engelska

Ansökan
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 08.00-16.30
Tjänstgöringsform: Vikariat
Tilltänkt startdatum är under aprilmånad men vi jobbar med löpande urval och intervjuer så ansök redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kylma AB HÄGERSTEN
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 mars 2024
  • Ansök senast: 4 april 2024

Postadress

Västbergavägen 43
HÄGERSTEN, 12630

Liknande jobb


30 november 2024

29 november 2024

29 november 2024