OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ogunsen AB (publ) står inför en spännande framtid och behöver anställa en Office Coordinator till kontoret i Stockholm! Vi söker dig som vill hänga med på vår fortsatta resa och som vill arbeta i en omväxlande roll samt bidra till trivsam kontors- och arbetsmiljö för både kollegor och externa besökare. En viktig nyckel till att många av våra medarbetare trivs och stannar hos oss över tid är att vi har kul på jobbet, vi hjälper och stöttar varandra såväl i med- som motgång och vi firar gärna våra framgångar tillsammans!
Ogunsen AB är ett av Sveriges ledande och mest erfarna koncernbolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och W Executive Search AB och är cirka 500 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala.
Om tjänsten
Som Office Coordinator kommer du att få arbeta i en omväxlande roll där det främsta ansvaret kommer vara att skapa en trivsam kontors- och arbetsmiljö för både kollegor, kunder och kandidater. Du kommer att ha mycket eget ansvar där administration, service och koordinering av diverse inköp blir vardagliga arbetsuppgifter.
I din roll kommer du att ha många kontaktytor, såväl internt som externt. Tjänsten är på deltid (50%) med placering på vårt nyrenoverade kontor på Humlegårdsgatan i centrala Stockholm där ca 50 andra kollegor utgår ifrån. Eftersom arbetets omfattning är på deltid är vi öppna för att du också har en annan sysselsättning, så som tex studier.
Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara:
- Ta emot och vara behjälplig vid externa besök så som kunder, kandidater och konsulter.
- Säkerställa att kontoret är representativt och att diverse utrustning fungerar.
- Diverse löpande praktisk kontorsadministration och beställning av förbruksmaterial och kontorsutrustning.
- Kontakt och koordinering med hyresvärd, hantverkare och leverantörer kopplade till kontorslokalen.
Vem är du?
Vi söker dig som brinner för service och för att skapa en trivsam miljö för andra människor. Som person är du trygg samt har lätt för att skapa förtroende och trygghet i dina relationer. Du behöver nödvändigtvis inte ha arbetat som Office Coordinator tidigare men vi tror att du är van att arbeta i en bred, koordinerande och serviceinriktad roll där du har fått ta mycket egna initiativ samt drivit projekt på egen hand.
Du är entusiastisk, positiv och har ett öga för detaljer. Vidare är du prestigelös, serviceinriktad och har förmågan att självständigt arbeta med olika arbetsuppgifter samtidigt samt anpassa dig efter nya omständigheter.
Slutligen är du kommunikativ och strukturerad i ditt arbetssätt. Du uttrycker dig väl både i tal och skrift på svenska och engelska samt har goda kunskaper inom Office 365.
Om Ogunsenkoncernen
Vi är en koncern som aktivt och ansvarsfullt bidrar till en hållbar utveckling genom våra fyra fokusområden; Ansvarsfulla affärer, Hållbara medarbetare, Klimatsmart verksamhet samt Samarbeten och ideella engagemang. Vårt hållbarhetsarbete är något som genomsyrar hela vår organisation och där du som medarbetare också erbjuds möjlighet att vara aktiv och bidra t e x genom något av våra ideella engagemang.
Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Stephanie Svensson, HR Business Partner (070-471 59 11/stephanie.svensson@ogunsen.se). Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte för länge med din ansökan. Sista ansökningsdag är 2022-11-30.
Vi arbetar kompetensbaserat och använder oss ibland av arbetspsykologiska tester som en del av urvalsprocessen. Allt för att säkerställa en fördomsfri och rättvis rekryteringsprocess. Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar dina personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/integritetspolicy/
Titel: Office Coordinator
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88