Office Coordinator till QuickOffice i Malmö

Office Coordinator till QuickOffice i Malmö

Arbetsbeskrivning

OFFICE COORDINATOR TILL QUICKOFFICE I MALMÖ
Tycker du om varierande arbetsuppgifter inom service, kundkontakt och administration? Har du ett strukturerat arbetssätt samt en förmåga att få saker gjorda effektivt och noggrant? Värderar du gemenskap högt och trivs du i en föränderlig miljö? Då ska du söka denna tjänst idag!

ARBETSUPPGIFTER
Som Office Coordinator kommer du att vara ansiktet utåt för hyresgäster och besökare då du utgår ifrån företagets reception. Du arbetar aktivt för att säkerställa att alla har en så bra upplevelse som möjligt under sin tid på kontorshotellet och du är den klassiska och viktiga ”spindeln i nätet”. Du kommer att arbeta nära bolagets VD och även arbeta assisterande tillsammans med honom inom vissa områden. I din roll kommer du hantera det administrativa, enklare ekonomiuppgifter samt vara drivande i frågor som rör eventplanering, konferenser och mötesbokning.

Du kommer främst att utföra arbetsuppgifter som: Hantera inkommande samtal och mejl samt mycket kundkontakt.
Administrativa arbetsuppgifter samt enklare fakturering/inköp.
Daglig kommunikation med kunder och hyresgäster.
Diverse kontorsuppgifter.
PERSONLIGA EGENSKAPER OCH KVALIFIKATIONER
QuickOffice söker dig som värderar ett gott samarbete internt och ser det som en självklarhet att hålla en hög servicenivå till företagets hyresgäster och potentiella nya kunder. För att trivas i rollen som Office Coordinator behöver du ha ett intresse för administrativa uppgifter samt en förmåga att hantera och prioritera bland flera olika moment samtidigt. Du känner dig bekväm i kunddialoger och du har inga problem med att kavla upp ärmarna och hugga tag där det behövs. Vidare behöver du vara ansvarstagande, strukturerad och en lagspelare som prioriterar att finnas till för dina kollegor.

Viktigt för tjänsten: Serviceinriktad personlighet.
God samarbetsförmåga.
Svenska och engelska både i tal och skrift.
God system- och datorvana.

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Office Coordinator är ett konsultuppdrag på heltid som stäcker sig över minst ett år med start omgående/inom kort, det finns utrymme för att ha några lediga dagar i sommar om start sker under sommaren.  Arbetstiderna är främst måndag-fredag 08.00-17.00 och för rätt person finns det goda möjligheter att bli övertagen och få en anställning direkt hos QuickOffice inom några månader. 

ÖVRIGT
Sök tjänsten genom att klicka på ”sök denna tjänst” längst upp på den här sidan. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. Dina frågor angående rekryteringsprocessen svarar Annika Lantz på via 0738-617271 eller annika.lantz@eterni.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Concito Consulting AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juli 2021
  • Ansök senast: 12 augusti 2021

Liknande jobb


Administratör

8 oktober 2024