Office coordinator till SGA Conveyor Systems

Arbetsbeskrivning

SGA fortsätter växa och utökar nu med en Office Coordinator. Gillar du att arbeta med varierande uppgifter och är serviceinriktad? Den ena dagen är inte den andra lik hos oss och här får du vara med att påverka samt vara delaktig i vår fortsatta framgång!

Om vår kund
SGA Conveyor Systems är ett företag med huvudkontor i Kinna som levererar effektiva lösningar för materialhantering, som system för transport av produkter samt tillhörande sorteringsanläggningar. Bolaget är en helhetsleverantör inom materialhantering och har i mer än 30 år levererat effektiva och smarta lösningar inom internlogistik som har förbättrat våra kunders lönsamhet samt stärkt deras konkurrenskraft. Vi levererar anpassade helhetslösningar för våra kunder där vår starkaste gren är anpassade transportsystem, automationslösningar och logistiklösningar för lager och e-handel.

Läs gärna mer på sga-conveyor.se

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Office coordinator hos SGA Conveyor Systems kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter i huvudsak inom administration och ekonomiområdet. Vanligt förekommande arbetsuppgifter;

• Kontera och projektföra leverantörsfakturor
• Fakturering
• Månadsrapportera projekttimmar till vår redovisningsbyrå
• Hantera Intrastatredovisningar

Utöver detta kommer du att arbeta med administrativa uppgifter som tex kvitto-hantering, inköp av kontorsmaterial, boka flygresor/hotell, administration kring tjänstebilar samt beställa fika m.m.

Din profil
För att lyckas i rollen tror vi att du som söker har ett par års erfarenhet i arbetslivet med god systemvana och god kommunikativ förmåga i svenska och engelska. Det är meriterande om du har arbetat med ekonomiadministration likaså affärssystemet Fortnox.

Vi lägger stor vikt vid personlighet och för att på bästa sätt lyckas i rollen ser vi att du är en serviceinriktad person som sprider glädje och som tar initiativ.

SGA är ett snabbväxande bolag och som person behöver du vara öppen för förändringar och vara en lagspelare som är prestigelös. Du är noggrann och tar ansvar för att ditt arbete blir utfört med kvalité och du bidrar till en härlig stämning på arbetet.

Vi erbjuder dig en variationsrik roll på ett välmående bolag i en framtidsbransch. Här har du nära till delaktighet och teamkänsla i en platt organisation. Vi är öppna för både hel- eller deltidsanställning om minst 75%.

Låter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Sista ansökningsdatum är 27 mars 2022. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Pauline Pettersson på pauline@effektiv.se eller Victoria Hedenquist på victoria.hedenquist@effektiv.se

Om oss
Effektiv är det personliga konsultföretaget inom rekrytering och bemanning. Vi vill att det skall vara enkelt för våra kunder och vår personal att arbeta med och hos oss. Därför är våra ledstjärnor Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga - ord som vi lever efter och som är receptet för att överträffa dina förväntningar.

För den här tjänsten förmedlar Effektiv kontakten och du kommer bli anställd direkt hos kundföretaget.

Sökord
kontorsassitent, coordinator, koordinator, assistent, administratör, ekonomiassistent, serviceinriktad, ekonomiadministration, fortnox

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Effektiv Borås
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024