OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SkySparc är ett snabbt växande företag som erbjuder finansiella och tekniska konsulttjänster, kompletterande mjukvara samt outsourcad support. SkySparc levererar tjänster till banker, centralbanker internationella företag samt kapitalförvaltare. Det går bra för SkySparc och de söker nu efter nästa stjärna till deras Stockholmskontor med start till hösten. Vi söker dig som uppskattar varierade arbetsuppgifter och brinner för att ge utmärkt kundservice.
OM TJÄNSTEN
Som Office Coordinator kommer du bli en del av Finance-teamet, och för att introduceras till tjänsten på bästa sätt kommer du att skugga en kollega din första tid. Detta är en perfekt möjlighet för dig som studerar och vill få relevant arbetslivserfarenhet med dig i bagaget under dina studier.
Du erbjuds
* Att bli en del av ett företag som har vunnit DI Gazelle fem gånger – ett pris som delas ut av tidningen Dagens Industri till Sveriges snabbast växande företag
* En bred roll med varierade arbetsuppgifter
ARBETSUPPGIFTER
Rollen som Office Coordinator är en bred roll där dina arbetsuppgifter kommer variera. Nedan har vi gjort vårt bästa för att sammanfatta arbetsuppgifterna:
* Service gentemot kunder i form av att ta hand om porttelefonen, ta emot besökare, se till att det finns fika vid behov samt ansvara för kontakten med städfirman och övriga leverantörer
* Ansvara för beställning av kontorsmaterial, IT-utrustning och kaffe och fruktleveranser
* Hantera mötesinbjudningar till företagsgemensamma möten
* Stödja chefer med administrativa uppgifter i samband med exempelvis on- och off boardings av nyanställda, bokningar av möten, mm
* Genomgång av reseräkningar
* Arkivering, bud och postupphämtning
VI SÖKER DIG SOM
Vi kommer att lägga en stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekryteringsprocess men för att vara aktuell för tjänsten ser vi att du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska. Tidigare relevant arbetslivserfarenhet ses som meriterande.
Som person är du:
* Strukturerad
* Serviceinriktad
* Initiativtagande
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Deltid, 2-3 dagar i veckan
* Placering: Birger Jarlsgatan, centrala Stockholm
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och SkySparcs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Vänligen, skicka ditt CV och personliga brev i din ansökan.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs gärna mer om SkySparc på deras hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231