OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig som har en administrativ ådra ihop med en stor dos av kreativitet och planeringsförmåga. Rollen som office coordinator ger dig möjlighet att vara med och påverka trivseln och stämningen på kontoret samtidigt som du får ta stort eget ansvar i kontorsrelaterade uppgifter. Varmt välkommen med din ansökan redan idag, vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Hos vår kund kommer du få ta plats hos ett globalt internationellt företag med god gemenskap och välkomnande kollegor. På kontoret möts du av ett öppet landskap. Din främsta uppgift blir att ta ett helhetsansvar över konotret när det såväl gäller kontorsadministraton, ägandeskap över kontorets "social club" och i samråd med marketing teamet posta inlägg och marknadsföring på sociala medier. Utöver detta kommer en central del också vara att stötta delivery managers samt andra funktioner med administrativa och koordinerande aktiviteter. Därför kommer du i din roll ha ett brett internt kontaktnät och viktigt är då att du har en god kommunikativ förmåga.
Vi söker dig som trivs i det sociala rummet och som har lätt för att knyta an till andra människor. Din samarbetsförmåga ihop med ditt resultattänk kommer vara centralt i denna roll. Utöver det ser vi att du har en naturlig fallenhet för att självständigt driva på önskade aktiviteter som får både kollegor och kontor att må bra.
Tjänsten är ett vikariat på 1 år där du kommer att bli anställd hos oss på Academic Work och arbeta ute hos vår kund.
Du erbjuds
* Ett självständigt arbete där din kreativitet sätter gränserna
* Arbete i en global organisation där du får möta många olika människor från olika länder
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Rollen som office coordinator är en bred roll där du kommer få ta stort ägandeskap i kontorets aktiviteter. Utöver tidigare nämnda ansvarsområden kommer dina primära arbetsuppgifter vara:
* Administration - nyttjande rapporter, supportera under möten och event
* Planering av event och andra roliga aktiviteter
* Ihop med marketing teamet sköta sociala medier
* Kommunikation som ska ut till kontoret - i nära dialog med HR-manager. Här kan det röra sig om tex månadsbrev etc
* Ansvar över inkommande telefonsamtal och mejl från både externa och interna parter
* Konvertera CVn till rätt mall för organisationen
* Vid behov supportera löneavdelningen i tidrapportering
* Administration av sunfleet-bilar
VI SÖKER DIG SOM
- Är mycket datavan och har mycket goda kunskaper i Excel och MS Word - hela Officepaketet
- Har obehindrade kunskaper i både svenska och engelska i tal och skritft - 90 % av din arbetstid kommer utgöras av det engelska språket
- Har förmågan att priorotera och hantera hög arbetsbelastning i en snabbt föränderlig organisation
Meriterande är om du:
* Har god erfarenhet från serviceyrket
Som person är du:
* Strukturerad
* Serviceinriktad
* Självgående
Övrig information
* Start: 1 mars
* Omfattning: Heltid och långsiktigt, start 6 månader, förlängs om samarbetet fungerar väl
* Placering: Göteborg
Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231