OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av rollen som Office Coordinator sen tidigare? Är du dessutom en fena på service och trivs bra i en roll där du får vara med i både operativt och strategiskt arbete, då är det dig vi letar efter. Läs mer om rollen och skicka in din ansökan redan idag, så ringer vi dig och berättar mer om tjänsten!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en Office Coordinator till snabbväxande företag i Göteborg. Du kommer bli en del av ett företag i snabb tillväxt med fokus på att växa på en internationell marknad. Företaget har sitt kontor i nya lokaler i centrala Göteborg och du kommer bli en viktig spelare för företagets gemenskap framåt!
Du kommer vara anställd av oss på Academic Work och arbeta som konsult. Uppdraget är med start nu under hösten 2021 och på heltid där vi ser långsiktigt på samarbetet. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
ARBETSUPPGIFTER
Som Office Coordinator kommer du att ha en central roll för kontorets tillväxtresa. Du kommer att fungera som spindeln i nätet och ha väldigt varierande arbetsuppgifter. Rollen innebär att självständigt arbeta med olika operativa samt administrativa uppgifter för företagets ledning.
Du kommer till exempel att:
* Fungera som ett stöd för cheferna genom att tex ta fram presentationsmaterial, styrelsematerial och pressmeddelanden
* Assistera närmaste chef vid introduktion av nya medarbetare
* Ansvara för beställning av lunch, fika och frukt samt inköp av förbrukningsartiklar och kontorsmaterial
* Vara kontaktperson för städfirma, hyresvärd och diverse externa leverantörer
* Koordinera möten, konferenser och workshops
* Välkomna besökare och se till att kontoret är representativt samt att allt finns på plats
* Diverse kontorsuppgifter såsom posthantering
Tjänsten passar dig som trivs i en varierande roll där du får en överblick över bolaget. Vidare passar den dig som tycker om att få ta ett stort eget ansvar och komma med förslag och idéer i ditt arbete.
VI SÖKER DIG SOM
* Har erfarenhet av rollen som Office Coordinator sen tidigare
* Har goda kunskaper i Officepaketet
* Har mycket goda kunskaper i svenska & engelska i både tal och skrift
Det är meriterande om du
* Har en relevant universitets- eller högskoleexamen
I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper där vi ser att du som person är:
* Serviceinriktad
* Initiativtagande
* Noggrann
Övrig information
* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: Heltid
* Placering: Centrala Götebborg
* Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Går du vidare i processen kommer vi berätta mer om kundföretaget i nästa steg!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231