Office Coordinator till världsledande Integrum

Office Coordinator till världsledande Integrum

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av koordinaton och administration? Vill du vara en del av ett företag som förbättrar människors livskvalitet? Integrum har över 25 års erfarenhet av benförankrade proteser och söker nu en ny medarbetare till rollen som Office Coordinator. Du kommer till en innovativ och banbrytande miljö där du har goda utvecklingsmöjligheter inom företaget. Vill du vara med på Integrums resa? Sök då tjänsten redan idag. Vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Sedan 1990 har Integrum hjälpt hundratals människor världen över till en bättre levnadsstandard genom sin revolutionerande produkt. Vidare är bolaget världsledande inom teknologin och avser nu att ta företaget till nya höjder. Idag fokuserar de på två nya teknologier: ”Neuromotus” och ”Bionic Limb”. Den förstnämnda produkten är en teknologi som förhindrar fantomsmärtor på amputerade människor. Den sistnämnda är en neuromuskulär protes som styrs av elektroder i hjärnan. Detta är den första integrationen mellan biologi och mekatronik – och nästa steg i samverkan mellan människa och maskin.

Max Ortiz, Research Director på Integrum berättar mer om de båda teknologierna på Ted Talks.

I dagsläget har Integrum ungefär 35 anställda, främst inom utveckling och forskning. I rollen som Office Coordinator kommer du bli en viktig kugge och ansvara över administration och bli en central funktion vad gäller ekonomi, marknadsföring och försäljning. Du kommer agera service och support för Integrums kunder, internt anställda samt besökare och dessutom stötta företagets VD i olika frågor. Vidare kommer du till ett högpresterande men prestigelöst arbetsklimat, där alla arbetar mot samma vision.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Integrum. Uppdraget kommer att vara på heltid under 3-6 månader med eventuell chans till förlängning.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som Office Coordinator kommer du ha en stor variation i ditt arbete och bli en viktig funktion för organisationen. Utöver adminstration, service och support har du ytterligare uppgifter i din arbetsbeskrivning:

Du kommer t.ex. att:


* Koordinera och planera möten och event
* Sköta orderhantering av företagets produkter, fakturering, dokumentering etc.


Rollen är bred där du har många bollar i luften. Detta är en unik möjlighet för dig som brinner för service och samtidigt vill få in en fot på ett företag som arbetar med revolutionerande produkter.

VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av liknande roller, exempelvis inom koordinering eller adminstration
- Har erfarenhet av orderhantering, ERP system (ekonomisystem) eller bokföring
- Har obehindrade kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift

I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt på personliga egenskaper. Vi söker en person som är ansvarstagande och prestigelös. Detta beror på att det under vissa perioder är mycket att göra vilket innebär att man ibland får gå utanför sin ordinarie arbetsroll för att hjälpa till där det behövs - något som präglar hela företaget. Det är även viktigt att vara driven och våga ta initiativ för att få saker att hända. Eftersom att arbetet har stor variation bör man trivas i en roll med många bollar i luften.

ÖVRIG INFORMATION


* Start: Omgående
* Omfattning: Heltid
* Lön: Timbaserad månadslön
* Placering: Krokslätts fabriker


INFORMATION OM FÖRETAGET
Integrum utvecklar och säljer nästa generations proteser. De erbjuder benförankrade proteser till patienter vilket ger en direkt och stabil koppling mellan skelett och protes. Kopplingen gör att protesen inte behöver komma i kontakt med huden, vilket minskar hudrelaterade problem och möjliggör protesanvändning under längre perioder. Företaget är grundat i Göteborg och ligger i framkant inom sin bransch. All forskning och utveckling bedrivs på kontoret i Mölndal och företaget avser inom de närmsta åren att expandera. Läs med om Integrum på deras hemsida

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 17 juni 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 december 2024

Team Manager

20 december 2024

20 december 2024