Office Coordinator till Zimpler i Göteborg

Office Coordinator till Zimpler i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Är du en person som älskar att skapa relationer och brinner för service? Har du dessutom ett öga för detaljer och drivs av att stötta upp kollegor i vardagligt arbete? Då är det dig vi letar efter. Tillsammans med Zimpler söker vi efter en Office Coordinator till People and Culture teamet där du kommer vara mittpunkten i att leverera förstklassig service till kontorets anställda. Söker du en operativ roll, där du får möjlighet att utvecklas i ett snabbväxande bolag, då ska du söka rollen så berättar vi mer!

OM TJÄNSTEN
Zimpler är ett fintechbolag som arbetar med att göra betalningar enklare, de växer så det knakar och ambitionen är att gå in i flera europeiska marknader också under 2022. Zimpler har idag kontor i Stockholm och Göteborg där fokus ligger på att skapa en familjär och kreativ kultur. Tillväxtresan har bara börjat och under 2021 har de växt från 40 till över 100 medarbetare!

Under hösten har Göteborgskontoret flyttat till nya lokaler vid Lilla Bommen och i rollen som Office Coordinator kommer du vara en del av resan att skapa en kontorsmijö där varje medarbetare trivs och utvecklas.

Du erbjuds


* En möjlighet att växa på ett snabbrörligt företag
* Vara en del av en en familjär kultur
* Ha en operativ roll med stor variation av arbetsuppgifter


Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är under kontorstid. Du kommer vara anställd som konsult via Academic Work och till att börja med är uppdraget på tre månader. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Som Office Coordinator på Zimpler kommer du ha en nyckelroll och ser till att allting på kontoret fungerar och är i toppklass. Du kommer ansvara för den dagliga driften av kontoret och stöttar kollegorna i deras arbete. Arbetsuppgifterna kommer vara varierande inom flera områden där du exempelvis kommer att:


* Ta emot medarbetare och besökare och vara ansiktet utåt för Zimpler
* Ansvara för det dagliga underhållet av kontoret genom att se till att kontoret är snyggt och representativt
* Planera och stötta upp vid event, så som konferenser och AW:s
* Förbereda och ställa iordning lokaler inför möten och uppvakta besökare
* Koordinera onboarding för nya anställda
* Hantera administrativa uppgifter så som beställningar och inköp av diverse kontorsmaterial, luncher, frukostar
* Ha kontakt med leverantörer och samarbetspartners


Tjänsten passar dig som är en naturlig problemlösare och som kan beskrivas som en riktig do:er. Du är strukturerad och bra på att prioritera och planera ditt eget arbete. Du har dessutom en god förmåga att skifta fokus och att tänka om när förutsättningar förändras. Du är serviceminded, prestigelös, tar egna initiativ och drivs av att leverera det där lilla extra.

Då Zimplers kontor i Göteborg är en nyöppnad arbetsplats finns stora möjligheter att få vara kreativ och komma med idéer för utveckling!

VI SÖKER DIG SOM
* Erhåller en avslutad gymnasieutbildning


* Har relevant erfarenhet från service i roller som Office coordinatoir, Customer Success, kundtjänst eller liknande
* Har mycket goda kunskaper i engelska och svenska då kommunikationen i både tal och skrift sker på båda språken


Meriterande:


* Goda kunskaper i ett tredje språk


Övrig information


* Omfattning: Heltid
* Placering: Göteborg
* Lön: Timbaserad månadslön
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och företagets önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Zimpler här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 december 2021
  • Ansök senast: 24 januari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


26 november 2024

25 november 2024

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

Teamlead till Ordna Bolåns privatlåneteam

15 november 2024