Office & Culture manager, Stockholm

Office & Culture manager, Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en kreativ, prestigelös och nytänkande glädjespridare med naturlig fallenhet för service? Har du erfarenhet av att arbeta nära dina medarbetare samt ledningsgrupp och god datorvana samt bra kunskap inom Officepaketet? Då kan du vara vår kund Abilias nya Office & Culture manager. 

Abilia erbjuder en utvecklande och varierande roll i inspirerande kontorsmiljö, där du på ett nytänkande sätt hjälper till att bygga en hållbar företagskultur i praktiken med grund i Abilias värdeord: passion, innovation och kvalitet.

Ansvarsområden
Som Office & Culture manager kommer du att ansvara för att planera, koordinera och utföra vardagsaktiviteter på kontoret samt se till att alla medarbetare trivs. Detta görs både genom digitala initiativ men, även fysiskt när det är möjligt. Samtidigt ansvarar du för att vara en förlängd arm till VD och CFO i olika administrativa och praktiska frågor. Du kommer även att ansvara för personaladministrativa och praktiska arbetsuppgifter som exempelvis att säkerställa att nya medarbetare har arbetsverktyg på plats inför att en anställning påbörjas. 
Utöver detta kommer allt som har med Office att göra vara ditt ansvar det kan innebära bland annat: kontakten med hyresvärden gällande gymavtal, lokalytor, larm, passerkort samt inköp av kontorsmaterial etc.

Kvalifikationer
Gymnasieutbildning
Goda kunskaper av officepaketet
Talar och skriver obehindrat i både svenska och engelska
Förståelse för norska
Erfarenhet av att ha arbetat såväl när medarbetare som nära chefer/ledningsgrupp 


Krav på personliga egenskaper 


Hög servicenivå 
Noggrannhet och förmåga att hålla ordning och reda. 
Kunna arbeta självständigt och ta egna initiativ. 
Förmåga att skapa administrativa rutiner. 
Flexibel i sitt arbetssätt. 
God förmåga att formulera sig skriftligt och muntligt. 


Ansökan
Sista ansökningsdag: 2022-03-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. För mer info kontakta Rebecka Kjellström. 

Omfattning: Heltid
Start: Omgående, uppdrag på 6 månader med god chans till förlängning samt övertag.
Abilia har kontor i Solna, Stockholm, och möjlighet att arbeta delvis på distans finns.

Om företaget
Abilia verkar för ett socialt hållbart och inkluderande samhälle där personer med särskilda behov känner trygghet, självständighet och delaktighet. Vi brinner för att skapa förutsättningar för alla att leva ett rikare liv och vi arbetar för FN:s globala hållbarhetsmål då våra hjälpmedel anpassas till individen, skapar ett ändrat beteende och ger bestående effekt för individ, kund och samhälle.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 februari 2022
  • Ansök senast: 6 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


27 november 2024

26 november 2024

Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024