Office & Culture Manager till Lynxeye

Arbetsbeskrivning

Ryska Posten Bemanning söker en Office & Culture Manager till Lynxeye som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.

Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN:
Ryska Posten Bemanning söker för Lynxeye´s räkning deras nästa kontorsstjärna. Lynxeye är ett management konsultbolag med ett ljust och modernt kontor beläget i centrala Stockholm.

Vi letar efter dig som trivs med att hålla i trådarna, ser till att tillvaron på kontoret flyter på bra och som är med och skapar en inspirerande plats för medarbetarna. Det är en viktig roll på en dynamisk och händelserik arbetsplats. Som Office & Culture Manager på Lynxeye har du ansvaret för driften av kontoret, arbetar brett med service och ansvarar för utvecklings- och förbättringsarbete på kontoret. Tjänsten passar dig som trivs i en flexibel och varierande roll där du har förmågan att se vad som behöver göras och gillar att ta egna initiativ med hög servicekänsla. Rollen kommer att utvecklas över tid och för rätt person har du stor möjlighet att påverka och vara delaktiga i skapandet av rollen och din egen utveckling.

Du kommer att ingå i Lynxeye´s supportfunktion som idag består av 4 kollegor och du rapporterar till deras HR-chef.

Du kommer att bli anställd av Ryska Posten Bemanning, och vara uthyrd till Lynxeye. Det är en heltidsanställning med arbetstider på kontorstider.

ARBETSUPPGIFTERNA:

Som Office & Culture Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter:

- Du kommer att vara första kontaktperson på kontoret och den som tar emot besökare, kunder, leveranser och du ser till att alla som besöker oss blir professionellt bemötta och med härlig energi.

- Du hanterar inkommande post och leverantörsfakturor.

- Du kommer att vara delaktig i att organisera både större event såsom frukostseminarier, konferenser och även mindre aktiviteter på kontoret.

- En stor del av ditt arbete handlar om att skapa trivsel och energi på kontoret, vara tillgänglig för dina kollegor och hjälpa till att introducera nya medarbetare.

- Du ansvarar för majoriteten av inköp och beställningar till kontoret exempelvis lunchbeställningar, frukostar och kontorsutrustning.

- Hantera felanmälan, kontakt med städbolag och fastighetsägare.

- Ansvara för de allmänna utrymmena och se till att allt är rent och snyggt.

- Du kommer att ha dagliga inspel med administrativa arbetsuppgifter som exempelvis att följa upp felanmälan för IT, on- och off-boarding, spontanansökningar, uppföljning av tidsrapportering, skanna och kontera fakturor och mötesrumsbokningar.

VI SÖKER DIG SOM:

- Har tidigare erfarenhet av service och administration.

- Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat.

- Har kunskaper i Office-paketet.

För att vara rätt person för rollen behöver du ha ett eget driv, en stor portion av glädje i ditt arbete och du brinner för att ge bra och energifylld service. Du är ett energiknippe som gärna tänker utanför ramarna kring förbättringsområden och aktiviteter som bidrar till att stärka Lynxeye´s kultur och atmosfär på kontoret. Stor del av deras kommunikation sker på engelska det är därför viktigt att du behärskar både engelska och svenska i tal och skrift. Du känner dig trygg i en miljö där tempot är högt, dynamiskt, innovativt och prestationsdrivet samtidigt som du är balanserad och kan behålla lugnet även i pressade situationer.

ÖVRIG INFORMATION:

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Sandra Bäckman

Marlen Plånborg

Matilda Örtenmark Nilsson

Svante Larsson

Rakel Lilja

Matilda Dahlin

Gabriela Montenegro
08 518 072 04
Emma Unger

Oscar Almgren

Gabriela Montenegro
08 518 072 04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ryska Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 oktober 2021
  • Ansök senast: 20 mars 2022

Besöksadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
None

Postadress

RP Rekrytering Bemanning AB Sandhamnsgatan 63 B
STOCKHOLM, 10253

Liknande jobb


Passhandläggare (Sommarvikariat)

Passhandläggare (Sommarvikariat)

20 december 2024

Receptionist Arvidsjaurs HC

Receptionist Arvidsjaurs HC

20 december 2024