Office Executive till Jarltech i Uppsala!

Office Executive till Jarltech i Uppsala!

Arbetsbeskrivning

Är du en strukturerad, självgående och lösningsorienterad person som trivs i en dynamisk arbetsmiljö? Har du erfarenhet av att hantera flera roller samtidigt och vill bidra till att driva en framgångsrik verksamhet framåt? Då är det dig vi söker till Jarltech i Uppsala!

OM TJÄNSTEN
Jarltech är en av de största europeiska distributörerna för POS-system och Auto-ID hårdvara. Jarltech Nordics är bolagets försäljningskontor för den nordiska marknaden, baserat i Uppsala. Kontoret i Uppsala är en livfull och dynamisk arbetsplats som arbetar hårt, har kul och strävar efter gemensam framgång i en avslappnad men målinriktad kultur.

Nu söker Jarltech sin nästa Office Executive till det nordiska kontoret i Uppsala! Teamet består idag av 12 personer och kännetecknas av god stämning och en familjär miljö - samtidigt som strukturen i det större och internationella bolaget finns att luta sig mot. Om du har en can do-attityd och trivs i en varierande roll kan det här vara rollen för dig.
I denna roll får du chansen att kombinera administrativa uppgifter, marknadsföring och kontorshantering i en central och varierad position. Du kommer att arbeta nära chefer och kollegor i en entreprenöriell miljö där ingen dag är den andra lik.

Du erbjuds
- En varierad roll med mycket eget ansvar
- En arbetsmiljö där du får vara med och påverka och utvecklas
- En platt företagskultur som värdesätter både arbete och glädje

Arbetsbeskrivning

I rollen som Office Executive på Jarltech har du en bred och varierande roll inom flera områden. Du kommer till exempel:
- Assistera Operations Team med administrativa arbetsuppgifter såsom rapportering, ordrar, transporter och returer
- Planera och koordinera lokala event, detta gör du tillsammans med såväl interna och externa parter
- Utföra marknadsföringsaktiviteter med förberett material, samt följa upp och rapportera resultaten av marknadsföringsinsatser
- Ansvara för övrig kontorshantering, såsom kontorsmaterial, IT-resurser och arbetsmiljö

VI SÖKER DIG SOM


* Är organiserad, strukturerad och självgående
* Är bekväm med att bära flera "hattar" och kan växla mellan olika uppgifter
* Har erfarenhet av marknadsföring, försäljning eller ekonomi, gärna inom B2B
* Har goda datorkunskaper, särskilt i office-paketet
* Har utmärkt kommunikationsförmåga på svenska och engelska (tyska eller andra nordiska språk är meriterande)
* Trivs i en entreprenöriell miljö med högt tempo och mycket ansvar


För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Strukturerad
- Nätverkande och har en god samarbetsförmåga

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2024
  • Ansök senast: 5 januari 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


9 januari 2025

7 januari 2025