Office Experience Support till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Vardagar kl.08.00-17.00
Ort: Stockholm
Startdatum: december
Anställningsform: Allmän visstidsanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Nu söker vi för vår kunds räkning en Office Experience Support som alltid har inställningen att leverera service i toppklass. Vår kund är ett internationellt bolag med kontor beläget i centrala Stockholm. Du kommer att bli anställd av Bara Posten Bemanning, och vara uthyrd till vår kund. Tjänsten är på heltid där arbetstiderna är belagda på vardagar mellan 08.00-17.00.

DIN ROLL:
I rollen som Office Experience Support arbetar du tätt med en kollega i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter, både typiska receptionssysslor samt administrativa arbetsuppgifter. I den här rollen är du rörlig på kontoret och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö på kontoret. Du kommer bland annat att ta emot besökare, iordningställa konferensrum och ordna inför event, ansvara för post- och bud samt göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial eller fika.

Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt då du är ansiktet utåt för företaget.

Som Office Experience Support kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, du kommer till exempel att:

Välkomna och ta emot besökare som kommer in till kontoret
Post- och budhantering
Ta emot inkommande samtal
Genomföra kontorsrundor
Växel- och mailhantering
Se till att kontoret är snyggt och välkomnande
Förberedelser inför möten och interna event
Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt

VEM ÄR DU?

Har en bakgrund inom servicebranschen
Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat
Har goda kunskaper i Officepaketet

För att trivas i rollen är du social och utåtriktad samt gillar högt tempo. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett öga för vad som behöver göras och kan ta egna beslut. Du har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag.

VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Bara Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se


OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 november 2022
  • Ansök senast: 28 april 2023

Liknande jobb


27 november 2024