Office Facilitator till LinkedIn-kontoret!

Office Facilitator till LinkedIn-kontoret!

Arbetsbeskrivning

Är du en initiativtagande, problemlösande och serviceminded student? Vill du vara en del av en internationell och innovativ miljö? Vi söker just nu en Office Facilitator som ska arbeta i LinkedIns fina lokaler centralt i Stockholm. Vi ser fram emot din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Vår kund JLL är världsledande inom fastighetstjänster och investeringsförvaltning, driven av en entreprenörsanda. JLL formar framtiden för fastigheter för en bättre värld genom att använda den mest avancerade tekniken för att skapa givande möjligheter, fantastiska utrymmen och hållbara fastighetslösningar för deras kunder, människor och samhällen.

I rollen som Office Facilitator kommer du vara ansvarig för LinkedIns kontor, där JLL är ansvariga för kontorsfastigheten. LinkedIn är världens största professionella nätverk med 774 miljoner medlemmar i fler än 200 länder och territorier världen över.

Du erbjuds


* Ett arbete i en innovativ och social miljö beläget i stora, fina lokaler centralt i Stockholm


Som konsult på Academic Work erbjuds du en fantastisk möjlighet att växa, utöka ditt nätverk och knyta värdefulla kontakter för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER
Som Office Facilitator kommer du arbeta med diverse kontorsuppgifter på LinkedIns kontor. Arbetsuppgifter kan bland annat innefatta att:


* Hålla ordning i mötesrum, kök och andra utrymmen
* Hantera platsbokningar av medarbetare i lokalen
* Beställning av lunch/frukost/fika för medarbetare mm.
* Besvara inkommande mail


Som person är du en intiativtagare som har ett öga för vad som behöver göras. Om du inte förstår en uppgift har du inga problem med att fråga dina medarbetare en extra gång för att se till att det blir rätt. Du är vidare en flexibel problemlösare som brinner för service och ordning och reda.

Vi söker dig som


* Har goda språkkunskaper; behärskar svenska och engelska flytande, då inkommande mail främst besvaras på engelska
* Har en annan huvudsyssla på 50 %


VI SÖKER DIG SOM
* Omfattning: Heltid, 1-4 februari. Efter uppdraget finns goda chanser till att assistera och hoppa in i rollen vid behov under våren och eventuell sommar


* Plats: Stockholm, Birger Jarlsgatan


Denna rekryteringsprocess genomförs av Academic Work. Det är en begäran från kunden att alla frågor gällande tjänsten hanteras av Academic Work.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 januari 2022
  • Ansök senast: 14 februari 2022

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

4 oktober 2024

24 augusti 2024