OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som älskar högt tempo, förstår kommunikation och vill genom hög service skapa nöjda kunder! Du älskar att interagera med nya människor, är helt prestigelös och sätter en ära i att vara proaktiv.
Du lockas av att arbeta i en internationell miljö placerad hos en av våra kunder, ett av världens främsta och mest kända företag som finns i Stockholm. Dagarna kommer att vara varierade, utmanande och självfallet givande. Du kommer att ingå i ett team sammansatt av både Four FMs personal och externa samarbetspartners.
I tjänsten kommer du att:
- Stödja kundens processer och rutiner samt Four FM med intern administration
- Ansvara för kundens post- och godshantering
- Interna kontors- och arbetsplatsflyttar
- Enklare vaktmästeriuppgifter
- Felanmäla ej fungerande installationer enligt gränsdragningslista
- Bistå och supportera övriga funktioner inom FM teamet på site vid behov.
Vi ser att du:
- Behärskar engelska obehindrat i tal och skrift.
- Har god datorvana.
- Har erfarenhet från liknande anställningar
Vi erbjuder dig:
- En stimulerande vardag
- Konkurrenskraftiga anställningsvillkor
- Frihet under ansvar
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet!
Ansök till oss genom att skicka din CV och ett personligt brev till cv@fourfm.se Märk din ansökan med Handyman.
Tillträde 2021-02-01
Four FM är ett snabbväxande bolag inom Facility -anagement med verksamhet i Sverige, Norge, -Danmark och Finland. Vi erbjuder skräddarsydda lösningar med en flexibel och skalbar leverans- och affärsmodell. Vi ägs idag av ett av Europas största privatägda FM-bolag och ingår dessutom i en företagsgrupp med mer än 155 000 anställda i 38 länder. Våra kunder är ledande inom sina branscher med höga krav och med förväntan på en premiumlösning.
Four FM har som ambition att dubbla verksamheten fram till 2023. Kom och var med på resan!