OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aspia erbjuder nu en fantastisk chans för dig som vill utvecklas i rollen som ledare. Vi söker en person med det övergripande ansvaret för kontoret i Gävle. Detta är en perfekt roll för dig som har förmågan att utveckla arbetet och vara en stöttande och inspirerande ledare för våra medarbetare.
Hur kommer din roll att se ut?
Som Office Leader har du ansvar för kontorets resultat. I rollen kommer du att direkt ansvara för ett antal gruppchefer och medarbetare samt ha det övergripande ansvaret för kontorets samtliga medarbetare. Du kommer att coacha och leda dina medarbetare, arbeta med personalstrategier och rekrytering. Vidare kommer du att arbeta nära marknaden och se till nya affärsmöjligheter samt utveckla existerande kunder. Du kommer även arbeta operativt med kunder. Aspia arbetar digitalt och du blir en viktig del i att utveckla detta internt och hos våra kunder.
Kvalifikationer
Du har erfarenhet från en ledande befattning samt gärna haft en roll som innefattat budget- och resultatansvar. Meriterande är om du har haft personalansvar. Vi söker dig som har bakgrund inom redovisning / ekonomi och du är, eller är på väg, att bli auktoriserad redovisningskonsult. För denna roll är dina personliga egenskaper mycket viktiga. Vi söker dig som trivs med att ta ansvar och att arbeta strategiskt likväl som att ta ett operativt ansvar. För att trivas i rollen som Office Leader så har du god förmåga att förvandla ord till handling och du har en bra känsla för affärer. Du vågar delegera och ge dina medarbetare frihet. Vidare är du kommunikativ och inspirerande och brinner för området ledarskap. Vi söker dig som gillar att tänka nytt och värdeskapande och som uppskattar att arbeta i en föränderlig miljö.
Vi erbjuder
Vårt mål på Aspia är att ge dig som medarbetare den bästa tiden i din karriär och vi är måna om att privatliv och arbetsliv ska fungera. Hos oss får du ett arbete med frihet under ansvar och flexibel arbetstid, kollektivavtal och bra förmåner. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling. Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt arbetsklimat!
Om Aspia
Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.
Aspia är det självklara valet både för unga som söker sitt första jobb och för erfarna experter som vill ta ett steg vidare i karriären. Idéer och individer får växa hos oss i en inkluderande, rolig och kreativ miljö och det är på Aspia vi vill att du ska ha den bästa tiden i din karriär!
Låter det som en intressant tjänst för dig? Då ser vi framemot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande. Skicka din ansökan med CV och personligt brev/kort motivering senast 6.10 via länken Ansök nu.
För en fördomsfri och rättvis rekryteringsprocess använder vi oss av arbetspsykologiska tester som ett steg i urvalet.
Om du har frågor om tjänsten kan du kontakta Market Area Leader Anette Carlsson på: anette.carlsson@aspia.se
Om du har frågor om rekryteringsprocessen i övrigt kan du kontakta rekryterare Sonja Paganus på HR: sonja.paganus@aspia.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Aspia är en ledande aktör inom redovisning, lön, skatt och affärsrelaterad rådgivning med 1 450 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig.
Aspia är det självklara valet både för unga som söker sitt första jobb och för erfarna experter som vill ta ett steg vidare i karriären. Idéer och individer får växa hos oss i en inkluderande, rolig och kreativ miljö och det är på Aspia vi vill att du ska ha den bästa tiden i din karriär!