OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna som Office Manager
Har erfarenhet av att arbeta med och hantera leverantörsfakturor
Är en utåtriktad och positiv person med förmåga att skapa och vårda relationer
Har ett öga för detaljer och en stark känsla för service
Är självgående och har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt
Är initiativtagande och proaktiv i att se vad som behöver göras
Har god social kompetens, är en skicklig kommunikatör och trivs i en miljö med högt tempo och många kontaktytor.
Du besitter en god social kompetens och är en skicklig kommunikatör, har lätt att skapa nya relationer, är resultatorienterad och gillar utmaningar.
För att trivas och vara framgångsrik i rollen bör du vara en flexibel och prestigelös person, som trivs med en vardag i högt tempo och många kontaktytor.
Du har en administrativ ådra, gillar att utveckla nya kontakter och älskar förstklassig service.
Med en positiv attityd och engagemang så finns detegentligen inga begränsningar för vad du kan uppnå i denna roll.