OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker för kunds räkning en Office Manager som vill jobba på ett spännande expanderade globalt företag!
De är ett ledande globalt företag inom informationsteknologi, konsultation och affärsprocesser. Genom att använda sig av kognitiv databehandling, hyperautomation, robotik, moln, analys och framväxande teknik hjälper de deras kunder att anpassa sig till den digitala världen och göra dem framgångsrika. De jobbar för gott företagsmedborgarskap och hållbarhet.
Om dig:
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter och gärna tidigare erfarenhet som office manager. Du är noggrann och ansvarfull i ditt arbete. Du ställer gärna upp för dina kollegor och är generellt prestigelös. För att trivas i den här rollen är du kommunikativ och riktigt bra på service. Utöver det är säkerhet något som du värderar högt och tycker är viktigt.
Arbetsuppgifter
- Ansvara för dokumentlagring, underhåll av kontaktregister, kallelser, uppdatera projektrapportering, prognoser och planer.
- Vara första kontaktpunkten för externa kontakter via telefon, mejl och besök.
- Ansvara för kontorsverksamheten; bokningar, mötesarrangemang och praktiska frågor i verksamheten samt attestera fakturor.
- Hantera personal
Skallkrav
- Flytande svenska och engelska i tal i skrift
- Administrativt arbete
- Ostraffad då det är en säkerhetsklassad arbetsplats
Meriterande:
- Utbildning inom dataskydd
- Tidigare erfarenhet av arbete på ett globalt bolag
Övrigt:
Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.
Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se