Office Manager

Office Manager

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta för ett av Europas snabbast växande inredningsföretag?

DPJ Workspace är ett av de snabbaste växande företaget inom möbler och inredningsprodukter för arbetsplatser och offentliga miljöer.

Vi är drygt 100 anställda och vi växer kraftigt i Sverige och på övriga marknader i Europa. Har du ett stort intresse för inredning? Nu söker vi en löneadministratör med erfarenhet utav Office Management.

Vem är du?

Har du mycket goda kunskaper att självständigt utföra löner från ax till limpa? Kanske även tidigare axlat rollen som kontorsansvarig?

Har du ett starkt servicefokus samt intresse för siffror och ekonomi? Skulle du trivas i en omväxlande roll med fokus på service, ekonomi och administration? Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker dig som brinner för service och dessutom är ordningsam och noggrann i din natur. Du har sannolikt erfarenhet av en liknande roll och ser vad som behöver göras, hittar lösningar på problem och tar egna initiativ samt beslut. En kombination av integritet, prestigelöshet och lösningsorientering är också önskvärt. Då rollen innebär flera ansvarsområden är det viktigt att du kan hantera flera uppgifter parallellt och strukturerat.

Ditt ansvarsområde:

I rollen som löneadministratör samt office manager ansvarar du för att självständigt upprätta lönehantering varje månad i nära samarbete med HR ansvarig. Där i mellan ansvara för kontorsservice med varierande arbetsuppgifter, samtidigt som du är företagets ansikte utåt. Du tar emot besökare i receptionen på ett vänligt och professionellt sätt från 08:00 – 17:00. Vidare har du administrativa uppgifter så som posthantering, inköp, bokningar och dukar fram frukosten varje morgon. I din roll ingår att hålla receptionen, kontors ytor samt sammanträdesrum rena och snygga.

Krav:

Mycket goda erfarenheter av lönehanteringTolkning utav kollektivavtalLönehantering för tjänstemän samt arbetareGoda kunskaper utav Visma lön är meriterandeTidrapportering sker i Visma samt TooEasyGoda kunskaper i Svenska och EngelskaKontorserfarenhet är meriterandeGoda kunskaper i Officepaketet.

I denna roll kommer du att:

Ansvara för kontorsmiljön och säkerställa ordning och trivsel för alla medarbetareVälkomna in kunder som kommer inBesvara inkommande telefonsamtalVara behjälplig vid konferenserHantera post & budUtföra/Slutföra lönerLeverantörs och inköpsansvarig för kontoretSe till att lönerna ligger inne hos banken två dagar innan den betalas utServera frukost varje morgonÖvergripande ansvar över allmänna ytor och kök

Övriga arbetsuppgifter kan tillkomma!

DPJ har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.

För frågor är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på liza.diakova(@)kraftsam.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2021
  • Ansök senast: 11 november 2021

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


27 november 2024

Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024