Office Manager

Arbetsbeskrivning

Är du en driven och serviceinriktad person med förmåga att leda och koordinera flera parallella projekt? Trivs du i händelsernas centrum och vill vara med och bidra till en bra arbetsmiljö för våra ca 300 medarbetare på BDO Sveavägen? Då ser vi fram emot din ansökan!

Om tjänsten

Som Office Manager på BDO arbetar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter som innefattar alltifrån löpande administration och koordinering till strategiska förbättrings- och utvecklingsprojekt. Du har en nyckelposition i bolaget med övergripande kontorsansvar där du ansvarar för att servicen på kontoret flyter på samt att trivseln är god. Vidare innebär rollen många olika kontaktytor, både internt och externt och till din hjälp har du ett litet team av Back Office medarbetare.

Du kommer bland annat ansvara för:

• Löpande dialoger med hyresvärd, leverantörer och andra externa parter. Upphandling, utvärdering och omförhandling av leverantörsavtal
• Supportera våra affärsområden med olika former av administrativa uppgifter
• Generellt kontorsansvar, vilket innefattar bl.a. inköp av diverse kontorsmaterial, utveckling av kontoret, ta fram rutiner för kontoret samt lösa diverse problem som kan komma att dyka upp.
• Rekrytering och handledning av Back Office medarbetare
• Projektledare och ytterst ansvarig för interna festligheter och evenemang

Om dig

För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, en genuin serviceförmåga och trivs med att arbeta som spindeln i nätet i flera parallella projekt, stora som små. För att trivas i rollen är du strukturerad och pragmatisk i ditt arbetssätt, har god förmåga att ta egna initiativ och du ser lösningar snarare än problem. Vidare har du goda kommunikativa kunskaper, är van att samarbeta med både interna och externa parter och gillar att arbeta hands on med varierade arbetsuppgifter.

Vi ser gärna att du har:

• Ett antal års erfarenhet från en liknande roll såsom Office Manager, Executive Assistant, Receptionist eller liknande
• Erfarenhet av att ansvara för kontorsleverantörer, inköp samt upphandlingar och förhandling av kontrakt och avtal.
• Erfarenhet av att självständigt driva projekt i mål
• Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftlig.
• Goda kunskaper i Officepaketet

Vi erbjuder dig

En chans att arbeta och utvecklas i en trivsam arbetsmiljö, inkluderande företagskultur och spännande organisationsstruktur. Du kommer att tillhöra ett ganska litet Back Office team och arbeta brett, både högt och lågt. Du kommer arbeta nära affären med helheten samt verkligen vara med och påverka – med rätt vilja och driv kan du nå hur långt du vill!

Vi erbjuder även ett brett förmånspaket, hälsofrämjande aktiviteter, after work med mera, men kanske viktigast av allt – trevliga och kompetenta kollegor!

Vill du bli en av oss?

Vad kul! Skicka i så fall in ditt CV och personliga brev redan idag då vi jobbar med löpande urval. Vid frågor, hör av dig till ansvarig rekryterare nedan. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Varmt välkommen din ansökan!

Här kan du läsa mer om hur vi på BDO behandlar dina personuppgifter.

Om oss

BDO är en heltäckande affärspartner till företag i deras vardag och på sin utvecklingsresa. Vi erbjuder bred och djup kunskap inom affärsrådgivning, revision, skatt och outsourcing av redovisning och lön. Vi finns på ett tjugotal kontor runt om i Sverige och ingår i BDO:s världsomspännande nätverk – en av världens största revisions- och konsultorganisationer med över 91 000 medarbetare i fler än 160 länder, och i Sverige är våra ca 700 medarbetare - grunden till vår utveckling och vår absolut viktigaste tillgång. Läs mer om BDO som företag här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniel Pettersson
018-185975

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BDO Mälardalen AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 november 2021
  • Ansök senast: 23 december 2021

Besöksadress

S:t Olofsgatan 35
None

Postadress

75330
0380, 75330

Liknande jobb


22 november 2024